Niskoemisyjne samochody przyjazne dla środowiska dostępne w ofercie firmy WIKAR.

Niskoemisyjne samochody przyjazne dla środowiska dostępne w ofercie firmy WIKAR.

Rewolucja w motoryzacji dzieje się na naszych oczach. Elektryfikacja transportu staje się jedyną przyszłością przemysłu samochodowego i determinuje zmiany, które sprawią, że auta, jakie dziś znamy wkrótce odejdą do lamusa.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom oraz dbając o środowisko naturalne firma dealerska WIKAR oferuje klientom możliwość wyboru zero – i niskoemisyjnych samochodów trzech marek – NISSAN, HYUNDAI I FORD.

NISSAN to koncepcja ekologicznej i nowatorskiej mobilności. Łącząc wizjonerskie samochody elektryczne, usługi mobilne oraz inspirującą stylistykę, na nowo definiuje pojęcie marki japońskiej zgodnie z ideą zrównoważonego rozwoju. Ucieleśnieniem tej koncepcji są w pełni elektryczne, konsekwentnie ekologiczne i bezemisyjne NISSAN LEAF oraz NISSAN ARIYA.

LEAF to najpopularniejszy samochód elektryczny w Europie i Polsce. Dostępny w czterech wersjach wyposażenia wyróżnia się nowoczesnym designem i zaawansowanymi technologiami. Zasięg dochodzący do 385 km, szybkie ładowanie, baterie o pojemności 40 kWh i 62 kWh, niskie koszty eksploatacji i zerowa emisja spalin sprawiają, że elektryczny LEAF to świetny wybór dla Twojej kieszeni i naszej planety.

Nissan ARIYA  dzięki zastosowaniu technologii e-4ORCE zapewnia wysokie osiągi i najwyższy komfort. Jazda tym modelem to doskonałe przyśpieszenie, wysoka prędkość maksymalna oraz dynamiczne prowadzenie. Innowacyjny napęd na wszystkie koła e-4ORCE wyposażony jest w dwa silniki elektryczne, które zapewniają natychmiastowy transfer mocy i pełną kontrolę jazdy na każdej nawierzchni.

 

Hyundai jest jedynym producentem oferującym wszystkie najważniejsze rodzaje zelektryfikowanych układów napędowych w samochodach – elektryczny, hybrydowy, hybrydowy typu plug-in oraz na ogniwa paliwowe.

Hyundai KONA Electric pozwala cieszyć się komfortem i wszechstronnością SUV-a oraz całkowicie elektrycznym napędem o zasięgu do 449 km. Dostępny w dwóch wariantach pojemności akumulatorów – 100 kW i 150 kW. Dodatkowo posiada system rekuperacji, który ładuje akumulator wykorzystując energię odzyskiwaną podczas zwalniania.

Hyundai KONA Hybrid oferuje m.in. napęd hybrydowy, gdzie silnik spalinowy oraz silnik elektryczny współpracują ze sobą, aby obniżyć zużycie paliwa oraz poziom emisji szkodliwych substancji. Hybrydowy układ napędowy oferuje niezwykle dynamiczną jazdę, a dwusprzęgłowa skrzynia biegów z możliwością ich zmiany za pomocą łopatek przy kierownicy, dodaje sportowego charakteru.

Hyundai IONIQ to pierwszy na  świecie samochód oferowany z trzema różnymi jednostkami napędowymi – IONIQ Hybrid, IONIQ Electric oraz IONIQ Plug-in. IONIQ jest kamieniem milowym realizowanej przez firmę strategii rozwoju obniżającej emisję spalin do zera. IONIQ Plug-in Hybrid łączy wszystkie zalety hybrydy z jazdą wolną od emisji na dystansie 50 km. Natomiast IONIQ Electric
z silnikiem elektrycznym o wysokiej mocy i momencie obrotowym zasilany przez wydajny zespół litowo – jonowych akumulatorów polimerowych zapewnia jazdę wolną od emisji CO2 na dystansie do 280 km.

Hyundai Tucson z napędem hybrydowym typu mild-hybrid jest jednym z ciekawszych modeli w swoim segmencie. Posiada wysokoprężny czterocylindrowy silnik wyposażony w 48 V układ mild-hybrid – akumulator o pojemności 0,44 kWh i silnik-generator o mocy 12 kW. Dzięki rozbudowie gamy modelu Tucson o zelektryfikowane wersje z 48-V układem typu mild-hybrid model staje się jeszcze bardziej atrakcyjny – szczególnie dla osób chcących przyczynić się do ograniczenia emisji nie tracąc właściwości modelu typu SUV.

Ford również traktuje elektromobilność bardzo poważnie. Począwszy od nowej generacji Kugi, każdy nowy model Forda będzie dostępny w wersjach miękkiej hybrydy, hybrydy samoładującej się, hybrydy typu plug-in i także w pełni elektrycznych.

Innowacyjny Ford Puma z miękką hybrydą pod maską, największą przestrzenią bagażową w klasie i zaletami crossovera. Dynamiczne osiągi oraz obniżone zapotrzebowanie na paliwo to zasługa 48‑woltowego hybrydowego układu napędowego EcoBoost, w którym elektryczny moment napędowy dyskretnie wspiera osiągi trzycylindrowej, benzynowej jednostki spalinowej 1.0‑EcoBoost o niskim współczynniku tarcia wewnętrznego, generując moc maksymalną 155 KM.

Ford Fiesta także doczekał się drobnego liftingu. Największe zmiany zaszły pod maską. Dotychczas podstawową jednostką napędową Fiesty był wolnossący silnik 1.1 o mocy 85 KM, obecnie jego rolę pełni 95-konny motor 1.0 EcoBoost. W zmodernizowanym modelu debiutuje także nowa, 7-biegowa przekładnia dwusprzęgłowa, łączona z silnikiem 1.0 EcoBoost o mocy 125 KM. Do wyboru mamy trzy silniki benzynowe o trzech różnych mocach i dwa napędy hybrydowe – 125 KM, 155 KM.

Ford wprowadził także układ napędowy EcoBoost Hy brid dla Focusa 48-woltowa miękka hybryda oraz system dezaktywacji cylindra poprawiają oszczędność paliwa oraz osiągi. Hybrydowy układ napędowy 1,0-litra EcoBoost Hybrid o mocy 155 KM zapewnia ponad dwukrotnie większą sprawność niż 2,0-litrowy silnik benzynowy o mocy 145 KM.  W modelu Focus EcoBoost Hybrid, dostępnym również w wersji o mocy 125 KM, standardowy alternator z silnika EcoBoost o pojemności 1,0-litra został zastąpiony zintegrowanym generatorem (BISG), napędzanym paskiem, który umożliwia magazynowanie energii odzyskiwanej podczas wytracania prędkości, a następnie układ wykorzystuje ją do ładowania zestawu chłodzonych powietrzem akumulatorów litowo-jonowych o napięciu znamionowym 48 V.

Nowy Ford Explorer to najbardziej wyrafinowany i wszechstronny SUV Forda. Hybrydowy układ napędowy Plug-in współpracuje z 3-litrowym silnikiem EcoBoost V6 z turbodoładowaniem, zapewniając 450 KM mocy i wyjątkową wydajność. Silnik jest wyposażony w 10-biegową automatyczną skrzynię biegów, która zapewnia satysfakcjonującą dynamikę jazdy.

Ford Transit Custom od zawsze słynął z wytrzymałości, niezawodności i funkcjonalności.  Teraz dostarcza jeszcze więcej zaawansowanych technologii i oferuje zaawansowane napędy hybrydowe. Ford Transit Custom jest dostępny z napędem EcoBlue Hybrid – technologia Mild Hybrid, która pomaga zmniejszyć zużycie paliwa i emisję spalin. Ford Transit Custom Plug-in Hybrid (PHEV) wykorzystuje dwa oddzielne źródła napędu. Silnik elektryczny zasilany baterią zdolny do samodzielnego napędzania auta, a także jednostka benzynowa Ford EcoBoost o pojemności 1,0 litra, ładuje baterię i znacząco zwiększa zasięg pojazdu. Nowy Ford Transit Custom oferuje paletę 2,0-litrowych silników wysokoprężnych Ford EcoBlue o mocy do 185 KM.

W przyszłym roku FORD naprawdę nas zaskoczy. Nowy Sportowy Elektryczny  Crossover  Mustang Match E wjeżdża do Europy .Zaawansowany, elektryczny dwusilnikowy napęd na wszystkie koła zapewnia nowe  możliwości. Silnik elektryczny na przedniej i tylnej osi zwiększa wydajność i pomaga sprostać najtrudniejszym warunkom jazdy. Od 0- 100 KM/H w mniej niż 5 sekund, z zasięgiem do 600 km – mocny Mustang w elektrycznej odsłonie, o momencie obrotowym do 830 Nm zdecydowanie zasługuje na logo z pędzącym rumakiem.

Zapraszamy wszystkich Państwa, którym bliska jest troska o naszą planetę do salonów firmy WIKAR!
Nowy Sącz, ul. Węgierska 168, 18 414 04 14
Nowy Targ, Podtatrzańska 3, 18 264 93 00
Kraków, ul. Zakopiańska 58, 12 294 94 94
wikar.pl, wikar.hyundai.pl, nissan.wikar.pl

Targi Edukacja, Kariera, Przyszłość

REPERTUAR KINA SOKÓŁ

Reklama