Jest coś, co łączy Jana Frycza z Ekipą Friza. To coś z Nowego Sącza

Jest coś, co łączy Jana Frycza z Ekipą Friza. To coś z Nowego Sącza

Jest coś, co łączy Jana Frycza, Ekipę Friza, Artura Żmijewskiego, Macieja Musiała, Zbigniewa Wodeckiego,  Joannę Koroniewską, Joannę Krupę, Katarzynę Zielińską, Dorotę Rabczewską, Katarzynę Figurę, Marylę Rodowicz, Daniela Olbrychskiego, Joannę Liszowską, Helenę Vondrackovą, Majkę Jeżowską i Arkę Noego. To „COŚ” pochodzi z Nowego Sącza i kojarzy się z wiosną, latem, radością i wspomnieniami z dzieciństwa. To „COŚ”, to lody produkowane przez braci Koral.

Koniec czasu puchowych kurtek i ciepłych czapek zwiastują co roku nie tylko krokusy, ale i nowa kampania marek nowosądeckiego producenta lodów. Od blisko 20 lat firma Koral zaprasza do współpracy artystów, aktorów i celebrytów. Seria lodowych kampanii z udziałem ludzi znanych i podziwianych rozpoczęła się od 2003 roku, kiedy to z billboardów reklamujących lody „Maryla i Daniel” uśmiechali się pani Rodowicz i pan Olbrychski. W „Koralowych” spotach wystąpiła od tego czasu plejada gwiazd. W ubiegłym roku popyt na lodowe smakołyki  w spektakularny sposób podkręcili youtuberzy Ekipy, a w tym roku do grona ambasadorów marek Braci Koral dołączyli aktor Jan Frycz i Marcelina Zawadzka – prezenterka telewizyjna, Miss Polonia z 2011 roku.

W wywiadzie dla portalu „Poradnik Handlowca” dyrektor ds. marketingu Przedsiębiorstwa Produkcji Lodów Koral Piotr Gąsiorowski wyliczył długą listę tegorocznych zwiastunów wiosny, które przygotowano w lodowym królestwie. Seria lodów Grand  świętująca w tym roku 25-lecie istnienia wzbogacona zostanie o nowe smaki:  bezowy  oraz śmietankowy – obydwa z sosem truskawkowym w białej czekoladzie.  Lody Ekipa, które od ubiegłego roku biją rekordy sprzedaży również doczekały się nowych smaków. Będzie można polować na jabłkowe i pomarańczowe – jedne i drugie sorbetowe i w polewie o smaku gumy balonowej ze strzelającym cukrem.  Koralowy bestseller – Kostka Śnieżna zyska odmianę o smaku śmietankowym z owocową galaretką, a lody „Koktajlowe” będą dostępne w smaku jogurtu naturalnego z sosem truskawkowym, mango i czekoladowym – w kolorowej posypce. Marka Bracia Koral – Lody Jak Dawniej będzie się w tym roku kojarzyć z ciepłym głosem Jana Frycza, a w pudełkach z logo Braci Koral znajdziemy nowe lody truskawkowe, o smaku bezowym z bezami i sosem truskawkowym oraz lody o smaku jogurtu i sorbetu z czarnej porzeczki. „Smaki Dzieciństwa” będą w tym sezonie śmietankowo-czekoladowe z wiśniami i sosem wiśniowym.

Oto nowe spoty reklamujące lody z Nowego Sącza, a pod filmami –  garść wspomnień z poprzednich sezonów. Która kampania najlepsza? 😉

 

Czytaj też:

Każdy odda 350 strzałów… Rząd chce oswoić Polaków z bronią

Reklama