Spółka Sądeckie Wodociągi nie kontaktuje się z klientami za pomocą SMS-ów! – przypominają urzędnicy sądeckiego magistratu reagując na informacje od sądeczan, którzy dostali SMS wzywający do potwierdzenia odczytu wodomierza.
Chodzi prawdopodobnie o próbę wyłudzenia, więc absolutnie nie należy na tego typu SMS odpowiadać. Komunikacja pracowników spółki miejskiej z sądeczanami odbywa się listownie bądź telefonicznie, czasem osobiście.
Sądeckie przedsiębiorstwo pracuje nad zmianami, które mają poszerzyć możliwości kontaktu z klientami. W tym roku ma zostać uruchomiona platforma eBOK. Dzięki niej mieszkańcy będą mogli podawać odczyty wodomierzy, będą mieli też dostęp do faktur i danych dotyczących umowy z Sądeckimi Wodociągami.
– O wprowadzeniu nowych rozwiązań poinformujemy w korespondencji z klientem, a także na stronie swns.pl i Facebooku – dodaje Miłosz Jarecki, kierownik działu sprzedaży Spółki Sądeckie Wodociągi.
Warto wiedzieć:
Pracownicy, dokonujący odczytów wodomierzy, kontroli instalacji lub robót montażowych na przyłączach, posiadają legitymacje służbowe oraz upoważnienia zatwierdzone przez Zarząd Spółki Sądeckie Wodociągi. Jeżeli chcą Państwo potwierdzić tożsamość pracownika, prosimy o kontakt pod numerami telefonów:
• odczytujący wodomierze – (18) 414-12-16 , (18) 414-12-17,
• kontrolerzy przyłączy – (18) 414-12-46,
• monterzy – (18) 414-12-37.
fot. pixabay