Szybki awans w korporacji, czyli jak zostać marketing managerem

marketing_manager

Awans w korporacji to powszechnie występujące zjawisko. Praca w tym środowisku wymaga jednak realizowania wyznaczonych zadań. Jak awansować w korporacji? Najważniejsze jest obranie konkretnych celów i realizacja ustalonych wcześniej postanowień zawodowych. Zobacz, jak szybko awansować w korporacji.

Jak awansować w korporacji?

Praca w korporacji wielu osobom kojarzy się z nudną posadą bez możliwości rozwoju. Nie musi jednak tak być. Na początku warto uświadomić sobie, że awans w korporacji jest możliwy bez względu na wiek, płeć czy znajomości w firmie. Jeżeli ciężko pracujesz i możesz pochwalić się zadowalającymi efektami swojej pracy, na pewno masz szansę objąć wyższe stanowisko w danym przedsiębiorstwie. W tym celu zacznij pracować na własny sukces.

Jak zostać marketing managerem?

Możliwości awansu często są uzależnione od obejmowanego stanowiska i działu, w którym jesteś zatrudniony. Popularnym zawodem oferowanych przez korporacje jest praca: marketing manager. W dziale reklamy na bieżąco trzeba śledzić trendy i dbać o różnorodność planowanych kampanii.

Prężnie działająca branża marketingowa potrzebuje specjalistów z odpowiednimi kwalifikacjami i głową pełną pomysłów. Planowanie strategii reklamowej wymaga szerokiej wiedzy na temat narzędzi marketingowych i wykorzystania odpowiednich kanałów promocyjnych. Jaka jest droga do awansu na tym stanowisku? Dobrze zaplanowana kampania reklamowa, która odniesie sukces i wypromuje firmę, dla której pracujesz, może być przepustką na wyższy szczebel danej organizacji. Praca marketing managera czeka na ambitnych wizjonerów, którzy mają masę oryginalnych pomysłów. Najbardziej cenione umiejętności w tym zawodzie, to:

  • biegła znajomość języka angielskiego,
  • kreatywność,
  • znajomość narzędzi marketingowych,
  • umiejętność sporządzania raportów i zarządzania budżetem,
  • dobrze rozwinięte umiejętności analityczne,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów międzyludzkich,

Osoby z dyplomem z ekonomii, zarządzania, komunikacji interpersonalnej czy marketingu mają duże szanse na zdobycie posady jako marketing manager. Korporacje często proponują staże dla niedoświadczonych pracowników. Po odbytym stażu w firmie istnieje możliwość zatrudniania na stanowisku juniora, a następnie awans na marketing managera.

Jak szybko awansować?

Każdy dobry przełożony powinien cenić sobie ambicje pracowników. Jak szybko awansować w korporacji i udowodnić szefowi, że zasługujemy na lepsze stanowisko? Ważne, aby wybić się ponad przeciętność. Takie starania wymagają nakładu pracy, jednak odpowiednia organizacja i sumienne wykonywanie swoich obowiązków zawodowych znacznie ułatwiają drogę do awansu w pracy. Słowne deklaracje nie wystarczą, aby kierownik działu brał nas pod uwagę w kwestii mianowania na wyższe stanowisko. W korporacji najważniejsze są satysfakcjonujące wyniki i stałe podnoszenie własnych kwalifikacji.

Awans w korporacji – możliwości

Jak awansować w korporacji? Najważniejsza jest zauważalna różnica względem wykonywania własnych obowiązków. Jeżeli z miesiąca na miesiąc pracujesz tak samo, to  prawdopodobnie nie dostaniesz awansu. Aby otrzymać od przełożonego propozycję objęcia wyższego stanowiska, postaw na rozwój i ciągłe ulepszanie swojej codziennej pracy. Bierna postawa w zawodzie nie przyczyni się do dostania podwyżki i awansu w firmie. Podjęcie się krótkotrwałych starań także nie wpłynie na decyzję przełożonego odnośnie mianowania na wyższe stanowisko. Jaki jest sekret? Nie ma jednego przepisu na sukces. Żadne tajniki nie dadzą gwarancji uzyskania awansu, jednak metoda jest prosta: pracuj sumiennie, każdego dnia udowadniaj, na co Cię stać i stale rozwijaj swoje kompetencje. Właśnie takie działania mogą przybliżyć cię do upragnionego awansu w strukturach danej korporacji.

 

Artykuł sponsorowany

Czytaj również: Nowe mieszkania w Krakowie – na co warto zwrócić uwagę?

Share on twitter
Share on facebook
INNE POSTY

Zapisz się na Newsletter

i otrzymuj na bieżąco informacje o najnowszych wydarzeniach

Zapisując się na newsletter oświadczam, że zapoznałem się z informacją nt. przetwarzania danych znajdującą się w oraz , dostępnymi na stronie internetowej.