PILNE! Milenijna pluskwa opóźniona o 20 lat w urządzeniach z Nowego Sącza! Skutki w całej Polsce. Działa sztab kryzysowy

W tysiącach sklepów, kin, restauracji w całej Polsce nie można dokonać żadnej transakcji z użyciem kasy fiskalnej. Powodem jest awaria urządzeń sądeckiej firmy Novitus, w których od stycznia 2020 r.pojawił się błąd zegara blokujący możliwość wystawienia paragonu.

wsb3

Problem jest tym bardziej poważny, że naprawy może dokonać jedynie producent lub firma partnerska. Nie jest możliwe usunięcie błędu w sposób zdalny. W tej sytuacji w Novitusie powołano sztab kryzysowy, który ma zająć się maksymalnym uproszczeniem i przyspieszeniem procesu likwidacji usterki.

„Oddziały serwisu Novitus w całej Polsce pracują bez przerwy nad usuwaniem usterek i maksymalnym przyspieszeniem wszystkich napraw” – poinformowały służby prasowe sądeckiej firmy.

Drukarki z usterką należy dostarczyć do partnera Novitus opiekującego się urządzeniem. Dane kontaktowe serwisu znajdują się w książce serwisowej drukarki na pierwszej stronie. Wszystkie koszty naprawy ponosi producent kas.

Poniżej pełna treść komunikatu sądeckiej firmy Novitus:

Wystąpił „błąd zegara” blokujący możliwość wystawienia paragonów z właściwą datą. Błąd został już zlokalizowany i określono sposób jego naprawy. Niestety niemożliwe jest dokonanie naprawy u Klienta i konieczna jest interwencja serwisu producenta.Novitus uruchomił specjalną akcję serwisową, a Oddziały Serwisu Novitus w całej Polsce pracują bez przerwy nad usuwaniem usterek i maksymalnym przyspieszeniem wszystkich napraw. Naprawa jest możliwa wyłącznie w serwisie i nie można jej wykonać zdalnie. Drukarki z usterką należy dostarczyć do Partnera Novitus opiekującego się urządzeniem, który zajmie się obsługą naprawy. Dane kontaktowe serwisu znajdują się w książce serwisowej drukarki na pierwszej stronie.

Wszystkie koszty naprawy ponosi Novitus.

Sam proces naprawy nie jest długotrwały, jednak ze względu na dużą ilość urządzeń, prawdopodobnie dojdzie do kolejkowania zleceń, dlatego trudno wskazać precyzyjny termin wykonania każdej naprawy. Serwisy Novitus oraz Partnerów Serwisowych pracują obecnie bez przerwy, aby zminimalizować czas oczekiwania.

Szanowni Państwo, w ciągu 25 lat historii Novitus wprowadziliśmy na rynek ponad milion urządzeń fiskalnych i jest to pierwsza tego typu awaria. Zdajemy sobie sprawę z uciążliwości problemu, jest nam bardzo przykro. Bardzo przepraszamy i robimy wszystko, aby zminimalizować negatywne skutki awarii dla wszystkich przedsiębiorców korzystających z urządzeń Delio.

Mały ZUS – czy masz do niego prawo? Sprawdź w kalkulatorze on-line

KOSECKI
ZESZYTYBOBO
Share on twitter
Share on facebook
INNE POSTY

Zapisz się na Newsletter

i otrzymuj na bieżąco informacje o najnowszych wydarzeniach

[mailpoet_form id="1"]