Nowe wnętrze, cyfrowe rozwiązania i jeszcze lepsza jakość obsługi – nowosądecki oddział PKO Banku Polskiego w nowym formacie

Nowe wnętrze, cyfrowe rozwiązania i jeszcze lepsza jakość obsługi – nowosądecki oddział PKO Banku Polskiego w nowym formacie

Oddział 4 PKO Banku Polskiego przy ul. Freislera 6 w Nowym Sączu po 30 latach funkcjonowania zmienił swoje wnętrze. Klienci mogą korzystać z nowoczesnej przestrzeni na terenie największego osiedla mieszkaniowego w mieście. Do siedziby bez trudu można dojechać komunikacją miejską – w pobliżu znajdują się przystanki autobusowe. Dużym atutem jest też parking. Osoby z niepełnosprawnościami, z małymi dziećmi lub starsze bez problemu będą mogły dostać się do placówki i skorzystać z jej usług.

– Digitalizacja, przerelacyjność oparta na wysokich standardach obsługi to dla nas priorytety w codziennych kontaktach z klientami. Powstawanie, przeniesienie czy w końcu modernizacja oddziałów w nowej formule to odpowiedź na zmieniające się potrzeby klientów, którzy coraz chętniej korzystają z cyfrowych rozwiązań. Oddział 4 w Nowym Sączu jest tutaj przykładem takiego rozwiązania. Placówka działa od ponad 30 lat, obsługuje kolejne pokolenie klientów. Cieszy nas to, że od teraz za profesjonalną obsługą stoi także nowoczesna i cyfrowa przestrzeńmówi Iwona Kubańska, dyrektor Regionu Bankowości Detalicznej w Krakowie.

Wnętrze oddziału jest przestronne, nowoczesne i przyjazne. Nie znajdziemy tu tradycyjnych ulotek i plakatów – wszystkie najważniejsze informacje o bieżącym funkcjonowaniu oddziału czy ofercie dla klientów wyświetlane są na ogólnodostępnym ekranie. Ważnym punktem dla każdego rodzica jest kącik dla dzieci – to tutaj najmłodsi klienci mogą zająć się zabawą, podczas gdy opiekunowie załatwią sprawę, z którą przyszli. Ważną częścią placówki jest stanowisko samoobsługowe, dzięki któremu klient samodzielnie bądź z pomocą doradcy zaloguje się do swojego konta w serwisie internetowym iPKO i sprawdzi m.in. saldo czy historię rachunku. Doradcy wytłumaczą, jak korzystać z nowych technologii przy zachowaniu podstawowych zasad bezpieczeństwa.

– Jestem pewna, że metamorfoza naszego oddziału pozwoli na jeszcze lepszą obsługę klienta w dwóch modelach, tzn. klient, który odwiedzi nasz oddział otrzyma wsparcie zarówno sprzedażowe z zakresu produktów bankowych, jak i edukacyjne, uwzględniające korzystanie z kanałów zdalnych. Działamy na lokalnym rynku od ponad 30 lat. Dzięki nowej przestrzeni zapewnimy naszym klientom jeszcze większą dostępność, atrakcyjne i przystępne rozwiązania ułatwiające codzienne bankowanie podkreśla Katarzyna Leśniak, dyrektor Oddziału 4 PKO Banku Polskiego w Nowym Sączu.

W oddziale do dyspozycji klientów pozostaje 6 doradców, wspierających klientów w doborze rozwiązań finansowych najlepiej odpowiadających na ich potrzeby indywidualne oraz biznesowe. W placówce do dyspozycji klientów znajduje się także dwa pokoje spotkań zapewniających ciszę i komfort rozmowy z doradcą.

Na miejscu funkcjonują dwa nowoczesne bankomaty z funkcją wpłatomatu. Urządzenia umożliwiają ich obsługę w różnych wersjach językowych m.in. w języku ukraińskim – to szczególnie ważne w ostatnim czasie.

Modernizacja oddziału wynika ze zmieniających się potrzeb i preferencji klientów, którzy coraz częściej wybierają kanały zdalne (bankowość elektroniczną i aplikację mobilną oraz bankomaty i wpłatomaty) do kontaktu z bankiem. PKO Bank Polski od lat obserwuje ten trend wśród swoich klientów, a pandemia SARS-CoV-2 dodatkowo go nasiliła. Bank systematycznie cyfryzuje większość procesów. Ostatnie lata to czas transformacji sieci, w tym unowocześniania placówek, zmian w lokalizacji niektórych oddziałów na atrakcyjniejsze biznesowo oraz koncentracji na hybrydowym modelu.

Rozmowa z Katarzyną Leśniak – dyrektorem Oddziału 4 PKO Banku Polskiego w Nowym Sączu:

  1. Jaki rodzaj klientów potrzebuje w Pani oddziale szczególnego zaopiekowania i na jakich klientach będą się Państwo koncentrować w najbliższym czasie w swojej pracy?

Każdy klient, czy to obecny, czy taki, który dopiero chce zapoznać się z naszą ofertą, zostanie zaopiekowany i profesjonalnie obsłużony. Wszyscy klienci mogą liczyć na kompleksową obsługę, zarówno klienci indywidualni jak i klienci firmowi.

  1. Z czego jest pani wyjątkowo dumna jako dyrektor oddziału PKO Banku Polskiego?

Jestem dumna z zespołu, z jakim mam przyjemność pracować od ponad półtora roku. Są to w większości osoby z długim stażem w PKO Banku Polskim przez co są gwarancją profesjonalizmu z najwyższymi kompetencjami. Ponadto dane jest mi pracować w nowoczesnym banku, który odważnie wychodzi naprzeciw oczekiwaniom wszystkich klientów i stawia ich na pierwszym miejscu.

  1. Co jest największym wyzwaniem w prowadzeniu oddziału oraz pracy oddziału takim regionie, w jakim znajduje się Nowy Sącz?

Nowy Sącz jest miastem średniej wielkości, a mimo to jest tu dużo oddziałów innych instytucji finansowych. Wyzwaniem dla mojego oddziału – zarówno przed remontem, jak i teraz jest codzienna obsługa na najwyższym poziomie, utrzymanie wysokich standardów i profesjonalizmu w kontaktach z naszymi klientami w jakże trudnym otoczeniu gospodarczym.

Ponadto, w związku z dynamicznym rozwojem technologicznym chcemy, aby nasi klienci umieli wykorzystywać nowoczesne technologie w bankowości, a co za tym idzie dla pracowników oddziału wyzwaniem jest wspieranie i edukowanie klientów z zachowaniem najwyższego profesjonalizmu.

  1. Czym oddział jest dla lokalnej społeczności?

Dla lokalnej społeczności Oddział 4 PKO Banku Polskiego stanowi centrum okolicznych osiedli. Jest miejscem, gdzie każdy znajdzie swojego, zawsze uśmiechniętego doradcę. Klienci odwiedzający nasz oddział od dziesięcioleci przychodzili do nas sami, potem z dziećmi, a teraz przychodzą ze swoimi wnukami. Jest to bardzo wzruszające i dające nam ogromną motywację do dalszej pracy.

  1. Czy podejmujecie działania poza siedzibą banku – wśród lokalnych społeczności?

Jako oddział PKO Banku Polskiego jesteśmy dla naszych klientów partnerem nie tylko w zakresie finansów, ale także staramy się reagować na różnego rodzaju potrzeby społeczne. Pracownicy biorą udział w akcjach charytatywnych organizowanych przez bank, ostatnio w PKO Biegu Charytatywnym w Zakopanym. W pandemii pomagaliśmy w zakupach dla potrzebujących, po wybuchu wojny na Ukrainie staramy się wspierać potrzebujące rodziny. Pracownicy oddziału to ludzie o wysokiej wrażliwości i empatii.

 

Reklama