Epidemia może, ale nie musi być początkiem końca wielu firm. Jednym ze skutków globalnego dramatu spowodowanego przez koronawirus będzie popyt na usługi, na których można budować podwaliny pod biznesowy sukces.
Gdzie i jak w tych wyjątkowo ciężkich okolicznościach szukać dla siebie szansy? Czy i jak przebranżowić się?
Odpowiedzi na te pytania próbuje szukać sądeczanin Łukasz Smolarski, absolwent sądeckiej Wyższej Szkoły Biznesu, menedżer odpowiedzialny za opracowanie i wdrażanie innowacji w polskiej centrali IKEA.
Swoją osobistą kwarantannę Łukasz wykorzystał między innymi na to, aby przygotować i zaprezentować wszystkim zainteresowanym swój pierwszy webinar poświęcony poszukiwaniom takich pomysłów na zagrożone firmy i branże, które pozwolą zminimalizować skutki kryzysu.
Posłuchajcie:
Historię Łukasza Smolarskiego przeczytasz pod poniższym linkiem: