Epidemia może, ale nie musi być początkiem końca wielu firm. Jednym ze skutków globalnego dramatu spowodowanego przez koronawirus będzie popyt na usługi, na których można budować podwaliny pod biznesowy sukces.

Renault2

Gdzie i jak w tych wyjątkowo ciężkich okolicznościach szukać dla siebie szansy? Czy i jak przebranżowić się?

Odpowiedzi na te pytania próbuje szukać sądeczanin Łukasz Smolarski, absolwent sądeckiej Wyższej Szkoły Biznesu, menedżer odpowiedzialny za opracowanie i wdrażanie innowacji w polskiej centrali IKEA.

Swoją osobistą kwarantannę Łukasz wykorzystał między innymi na to, aby przygotować i zaprezentować wszystkim zainteresowanym  swój pierwszy webinar poświęcony poszukiwaniom takich pomysłów na zagrożone firmy i branże, które pozwolą  zminimalizować skutki kryzysu.

Posłuchajcie:

 

Historię Łukasza Smolarskiego przeczytasz pod poniższym linkiem:

Chłopak z Barskiego uczy ludzi jak sięgnąć po wszystko. W jego misję włączyli się milionerzy i gwiazdy

dts

Zapisz się na Newsletter

i otrzymuj na bieżąco informacje o najnowszych wydarzeniach

Zapisując się na newsletter oświadczam, że zapoznałem się z informacją nt. przetwarzania danych znajdującą się w oraz , dostępnymi na stronie internetowej.