Jak się sprzedać? Jak zbudować markę? Dowiesz się na śniadaniu biznesowym w hotelu Ibis

Jak się sprzedać? Jak zbudować markę? Dowiesz się na śniadaniu biznesowym w hotelu Ibis

Jak się dobrze sprzedać? Jak zbudować markę? Jak zjednać dla swojego biznesu jak najwięcej ludzi wykorzystując social media? Co zrobić, żeby poznać swoich dotychczasowych oraz przyszłych konsumentów? I wreszcie: jak eventy pomagają w budowaniu marki?  Na te wszystkie pytania będzie można uzyskać odpowiedź 24 maja w Nowym Sączu. Wystarczy wziąć udział w śniadaniu marketingowym z cyklu Internet ASAP #9. Początek o godz. 9. w sądeckim hotelu Ibis ul. (ul. 1 Brygady 2A)

Wydarzenie zorganizowane jest z myślą o dyrektorach marketingu, marketing managerach, specjalistach i brand managerach odpowiedzialnych za promocję marek konsumenckich. Swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się z nimi specjaliści ds marketingu. Dodatkiem do wiedzy, którą przywiozą ze sobą organizatorzy będzie smaczny poczęstunek oraz miła atmosfera.

Tematyka spotkania:

Prowadzenie skutecznej komunikacji na Facebooku i Instagramie – prelegent: Łukasz Wołek, prezes agencji Abanana;

Poznaj swoich dotychczasowych i przyszłych konsumentów – prelegent: Hubert Wydrych, Head of Product Unamo Social Media;

Jak eventy pomagają w budowaniu marki – prelegenci: Jakub Kozioł, wiceprezes Proidea i Andrzej Targosz, prezes Eventory.

Cykl spotkań pod wspólną nazwą: Internet ASAP  odbywa się od 2015 roku. Organizatorem jest spółka Eura7, właściciel agencji interaktywnej Eura7 i agencji komunikacji marketingowej Abanana

Osoby zainteresowane udziałem w Internet ASAP mogą zarejestrować się tutaj.

 

fot. organizatorzy

 

Reklama