Firma FAKRO najwierniejszym sponsorem Reprezentacji. Na konferencji zaprezentowano projekt „Polacy na Mundialach”

Firma FAKRO najwierniejszym sponsorem Reprezentacji. Na konferencji zaprezentowano projekt „Polacy na Mundialach”

fakro konferencja, nowa umowa z PZPN, Polacy na Mundialach

Dziś w Warszawie odbyła się konferencja firmy FAKRO pod tytułem: „Gospodarka i sport. Synergia, która buduje markę biznesową oraz wzmacnia Reprezentację”. Miejsce i data wydarzenia nie były przypadkowe. Konferencja odbyła się tuż przed meczem Polska – Chile. FAKRO to najwierniejszy sponsor Reprezentacji Polski. Pojedynek z Chile to z kolei ostatni akcent drużyny przed wylotem na piłkarskie Mistrzostwa Świata w Katarze.

– Połączenie biznesu ze sportem jest ważne dla naszej firmy, dlatego od 18 lat działamy jako oficjalny partner Reprezentacji Polski w piłce nożnej. Emocje podczas meczy sprawiają, że ramię w ramię z naszymi partnerami biznesowymi przemy do przodu, a co najważniejsze wspieramy się w trudnych momentach. W FAKRO stawiamy na relacje, a przeżywanie piłkarskich emocji razem tworzą więź, tak ważną w biznesie. Nie inaczej jest dzisiaj. Po zakończonej konferencji będziemy wspólnie przeżywać piłkarskie emocje podczas meczu Polska – Chile – czytamy w porannym komunikacie firmy.

Podczas konferencji zaprezentowano firmę, jej produkty oraz pola aktywności. O powyższych elementach wspominał Janusz Komurkiewicz, członek zarządu FAKRO ds. marketingu. Gościem specjalnym spotkania był Jacek Bednarz – były reprezentant Polski, pierwszy polski piłkarz ligowy, który uprawiając profesjonalny futbol zdołał jednocześnie ukończyć studia prawnicze w normalnym trybie. Jacek Bednarz jako zawodnik Legii Warszawa grał w Lidze Mistrzów. Ze stołecznym klubem sięgał po tytuł Mistrza Polski.

Podczas panelu dyskusyjnego nie zabrakło ważnych uwag dotyczących łączenia biznesu ze sportem. Udział w rozmowach poza wspomnianymi Januszem Komurkiewiczem i Jackiem Bednarzem brali także między innymi Krzysztof Przybyła (prezes Gołda Teraz Polska) czy Bogdan Kalinowski (dystrybutor firmy FAKRO). Była też okazja do zapowiedzi i wprowadzenia nowej akcji marketingowej Go Green, Go Sport.

Podczas warszawskiej konferencji z udziałem zaszczytnych gości nie zabrakło Wojciecha Molendowicza, właściciela nowosądeckiego wydawnictwa DOBRE. Premiera specjalnego magazynu piłkarskiego „Polacy na Mundialach” to projekt poświęcony Reprezentacji Polski od 1930 do 2022 roku. Stanowi nie tylko historyczny zbiór piłkarskiej wiedzy, ale jest także wprowadzeniem do zbliżających się emocji związanych z Mistrzostwami Świata. Przypominamy, że „Polacy na Mundialach” to najnowsze wydanie DTS, które cały czas jest dostępne w wersji elektronicznej TUTAJ. Obecność nowosądeckiego wydawnictwa na tak istotnej konferencji to potwierdzenie partnerstwa sportowo – biznesowego.

 

Fot: AU (FAKRO)

Czytaj także: Muszyna rozważa futurystyczne parkingi. Samochody zabierze winda

Targi Edukacja, Kariera, Przyszłość

REPERTUAR KINA SOKÓŁ

Reklama