Zespół Prasowy Polregio: „Jest błąd systemu. Ilość połączeń zostaje taka sama, ceny również”

Zespół Prasowy Polregio: „Jest błąd systemu. Ilość połączeń zostaje taka sama, ceny również”

tory, pociąg, polregio, Nowy Sącz

Jak informuje zespół prasowy Polregio w korespondencji z DTS24, błędy w systemach sprzedaży są powodem kłopotów, o których pisaliśmy w artykule: „Nowy Sącz – Piwniczna. Pracownik infolinii Polregio potwierdza: wyższe ceny i mniej przejazdów.”

Przypomnijmy. Mieszkańcy Sądecczyzny zaczęli zgłaszać się do naszej redakcji z zapytaniami o powody obniżenia ilości przejazdów Polregio na trasie Nowy Sącz – Piwniczna od dnia 10 grudnia. Byli również zaskoczeni pojawiającą się kwotą biletu, która jest znacznie wyższa od obecnie obowiązującej. Duża ilość aplikacji i portali typu e-podróżnik, cały czas wyświetla, jakoby od 10 grudnia 2023 roku na trasie Nowy Sącz – Piwniczna-Zdrój miała występować mniejsza liczba połączeń (ostatni odjazd o godz. 19:27). Co więcej, taki stan rzeczy potwierdzają cały czas pracownicy infolinii Polregio, którzy jeszcze wczoraj w trakcie rozmowy z naszą redakcją podawali za pewnik, że razem z nowym rozkładem jazdy zmianom ulega ilość połączeń i cena biletu.

Nadesłany komunikat zespołu prasowego spółki wskazuje, że podwyżek cen biletów nie będzie a podróżni nadal będą mogli korzystać z tańszych przejazdów dzięki tzw. „taryfie górskiej”. Dowiedzieliśmy się także, że pracownicy infolinii Polregio nie zostali poinformowani o istniejącym kłopocie, stąd błędnie informują pasażerów o wyższych kwotach, jak również o zmniejszonej ilości przejazdów.

Od 10 grudnia 2023 nie będzie podwyżki na wspomnianym odcinku. Na odcinku Nowy Sącz – Piwniczna-Zdrój podróżni jak dotychczas będą mogli korzystać z tańszych przejazdów na podstawie oferty pozataryfowej „Taryfa Górska”. 10 grudnia 2023 roku wchodzi w życie nowy rozkład jazdy, od tego dnia zostanie także udostępnionych dla podróżnych wiele nowych przystanków / stacji kolejowych m.in. w województwie małopolskim – z tego powodu w niektórych relacjach pojawiają się błędy w systemach sprzedaży – pracujemy nad rozwiązaniem tych problemów. Informujemy również, że ilość połączeń na linii „krynickiej” w rozkładzie jazdy 2023/2024 obowiązującego od 10 grudnia 2023 pozostaje na takim samym poziomie w jak obecnym rozkładzie 2022/2023 – podaje zespół prasowy Polregio

Czytaj także: Józef Hojnor służył Polsce na morzu. Członkowie Bractwa Okrętów Podwodnych przywitali „Sokoła”

Fot: DTS24

Reklama