Wygraj karnet, piłkę lub koszulkę z autografami! Badanie opinii kibiców Sandecji

Jak informuje Sandecja Nowy Sącz śladem m.in. Lecha Poznań, Śląska Wrocław i Wisły Kraków, klub z miasta nad Dunajcem przeprowadzi badanie opinii swoich kibiców.

Każdy sympatyk Sandecji może je wyrazić w specjalnej, internetowej ankiecie. Głównym celem jest poznanie opinii kibiców w różnych tematach dotyczących działalności klubu w mijającym sezonie i wyciągnięcie wniosku na przyszły rok. Badanie przeprowadzi niezależna sportowa firma badawcza Sport Analytics.

Prezydent w tekście

Proces badawczy będzie dotyczył następujących aspektów funkcjonowania klubu: frekwencja na meczach Sandecji Nowy Sącz; bezpieczeństwo w dniu meczowym; Ty jako kibic; usługi i infrastruktura klubu; kontakt kibiców z klubem; sprzedaż biletów.

- Badanie oparte jest na standardach badawczych wykorzystywanych w klubach europejskich. Dotyczyć będzie w zasadzie wszystkich kwestii związanych z komfortem kibica na stadionie w Nowym Sączu - mówi analityk Paweł Chmielowski.

- Zresztą nie tylko, bo w badaniu również znajduje się część otwarta, do wypełnienia z dowolnymi spostrzeżeniami na temat rozwoju Sandecji - tłumaczy Chmielowski.

Zgodnie z konwencją statystyczną, usunięte zostaną wartości odstające (przypadkowe i nierealne). Badanie zostanie przeprowadzone na reprezentatywnej próbie kibiców klubu. Dzięki założonej metodologii z 95-procentową pewnością osiągamy 3 procent błędu statystycznego.

- Struktura populacji znana jest dzięki wcześniejszym badaniom populacji kibiców tak w trakcie uprzednich działań analityczno-statystycznych realizowanych na nasze potrzeby, jak i innych firm badawczych - tłumaczy Paweł Chmielowski.

Czytaj również: Szurek na Sportowo (1). Piłkarz Sandecji wypożyczony z Cracovii został studentem – wywiad z Radosławem Kanachem, nie tylko o piłce

- Samo narzędzie oparte jest o dobre praktyki z klubów zachodnioeuropejskich - dodaje Chmielowski ze Sport Analytics.

Z założenia badanie powinno być cykliczne. Pierwszy pomiar pomoże klubowi zwrócić uwagę na niektóre aspekty jego działalności. Kolejne zaś będą już oceniały jego pracę. Obserwując badania np. w Premier League zauważaliśmy, że cykliczność badań jest kluczem do sukcesu w rozwoju relacji z kibicami. Dla kibiców, którzy wezmą udział w badaniu przygotowano atrakcyjne nagrody.

W ramach podziękowania za poświęcenie swojego czasu na rzecz klubu przewidziano cenne nagrody: 3 karnety na rundę wiosenną, 10 zestawów upominkowych, 3 piłki z autografami oraz koszulkę klubową z podpisami zawodników. Cel badania jest jasny. Ma pomóc w przygotowywaniu rozwiązań najważniejszych problemów, podnosząc równocześnie jakość relacji z kibicami.

Dostęp do ankiety internetowej będzie otwarty od poniedziałku 8 października od godziny 9 do piątku 12 października do godz. 22. Ankieta jest dostępna TUTAJ.

Odwiedź konto autora na Twitterze!

Źródło: Sandecja

TRADYCJATEXT

Wypowiedz się w tej sprawie