Jak ratować firmy z branży turystycznej i gastronomicznej? Pierwszy webinar już dziś! #WspieramBiznesZDomu

Jak ratować firmy z branży turystycznej i gastronomicznej? Pierwszy webinar już dziś! #WspieramBiznesZDomu

Dziś o godzinie 20.30 rozpocznie się pierwszy Webinar akcji „Wspieram Biznes z Domu”. Patronem medialnym przedsięwzięcia jest „Dobry Tygodnik Sądecki”. Ideą kampanii, której pomysłodawcą jest sądeczanin Łukasz Smolarski, jest kreatywne wsparcie dla przedsiębiorstw szykujących się na trudną, albo wręcz dramatyczną sytuację w wyniku epidemii. Kluczem do przetrwania kryzysu może okazać się pomysł na nową ofertę, zastosowanie nowych rozwiązań, pozyskanie nowych klientów… Grupa ludzi związanych z biznesem i zaproszonych do udziału w akcji  będzie starała się nieodpłatnie szukać takich pomysłów i rozwiązań indywidualnie dla każdego przedsiębiorcy, który zgłosi się do kampanii. Jest już pierwsza firma, która poprosiła o wsparcie – zatem pierwszy Webinar ma już tytuł: Przystanek TLEŃ.

Na przykładzie Przystanku Tleń poszukamy rozwiązań dla branży turystycznej i gastronomii w dobie epidemii koronawirusa. Namawiamy wszystkich chętnych, żeby przyłączali się do akcji #WspieramBiznesZDomu poprzez rożnego rodzaju działania zwiększające szanse na przetrwanie biznesu. Może to być lokalne wsparcie radia, mediów, pomoc fizyczna, pomoc w tworzeniu oprogramowania dla nowych modeli biznesowych, pomoc ekspercka i wszystko to co możemy w tym okresie zrobić dla przedsiębiorczości, szczególnie tej lokalnej – zaprasza Łukasz Smolarski.

Masz firmę działającą w branży turystycznej albo gastronomicznej? Skorzystaj z pomysłów, które dziś – na pewno w dużej ilości – pojawią się podczas TRANSMISJI LIVE, którą znajdziesz TUTAJ.

Podczas LIVE’a przedsiębiorca będzie miał okazję opowiedzieć o swoim biznesie oraz problemach, z którymi musi się mierzyć w obecnej sytuacji. Natomiast Biznes Misja wraz ze społecznością, bazując na swoim wszechstronnym doświadczeniu (specjaliści z wielu branż) postara się poszukać rozwiązań, które mogłyby w tej sytuacji pomóc. Wspólnie poszukamy nowych kanałów sprzedaży, przeanalizujemy model biznesowy i postaramy się go usprawnić. Ponadto LIVE jest również świetną okazją do nawiązania nowych biznesowych relacji, dzięki którym firmy wzajemnie w barterze lub non profit, będą mogły sobie pomóc w tej trudnej sytuacji – tłumaczy Łukasz Smolarski.

Jeśli chcesz zgłosić swoją firmę do jednego z następnych webinarów  – zaangażowani w kampanię eksperci poszukają pomysłów skrojonych na miarę – specjalnie dla Ciebie.  Zgłoś się do akcji za pośrednictwiem Facebooka, YouTube, portalu Biznes Misja (zakładka kontakt) lub napisz maila na adres: [email protected]

Zapraszamy też do grupy na Facebooku oraz do subskrypcji kanału Biznes Misja

Ambasadorami akcji, której patronujemy medialnie są:

Wojciech Molendowicz, prezes zarządu Wydawnictwa Dobre z Nowego Sącza

„Dobry Tygodnik Sądecki”od siebie – już teraz dokłada dla dzisiejszych bohaterów Webinaru  mały gratis: napiszemy o Przystanku Tleń, podzielimy się z naszymi Czytelnikami informacją o tym wyjątkowym  miejscu, zaprosimy mieszkańców Sądecczyzny i wszystkich innych, którzy nas czytają aby – gdy nastanie spokojny czas – poszukali tam wytchnienia 😉

***

KORONAWIRUS ZAATAKUJE TEŻ POLSKIE FIRMY, ALE JEST POMYSŁ NA „SZCZEPIONKĘ”

 

Reklama