Jak ratować firmy z branży turystycznej i gastronomicznej? Pierwszy webinar już dziś! #WspieramBiznesZDomu

Jak ratować firmy z branży turystycznej i gastronomicznej? Pierwszy webinar już dziś! #WspieramBiznesZDomu

Dziś o godzinie 20.30 rozpocznie się pierwszy Webinar akcji „Wspieram Biznes z Domu”. Patronem medialnym przedsięwzięcia jest „Dobry Tygodnik Sądecki”. Ideą kampanii, której pomysłodawcą jest sądeczanin Łukasz Smolarski, jest kreatywne wsparcie dla przedsiębiorstw szykujących się na trudną, albo wręcz dramatyczną sytuację w wyniku epidemii. Kluczem do przetrwania kryzysu może okazać się pomysł na nową ofertę, zastosowanie nowych rozwiązań, pozyskanie nowych klientów… Grupa ludzi związanych z biznesem i zaproszonych do udziału w akcji  będzie starała się nieodpłatnie szukać takich pomysłów i rozwiązań indywidualnie dla każdego przedsiębiorcy, który zgłosi się do kampanii. Jest już pierwsza firma, która poprosiła o wsparcie – zatem pierwszy Webinar ma już tytuł: Przystanek TLEŃ.

Na przykładzie Przystanku Tleń poszukamy rozwiązań dla branży turystycznej i gastronomii w dobie epidemii koronawirusa. Namawiamy wszystkich chętnych, żeby przyłączali się do akcji #WspieramBiznesZDomu poprzez rożnego rodzaju działania zwiększające szanse na przetrwanie biznesu. Może to być lokalne wsparcie radia, mediów, pomoc fizyczna, pomoc w tworzeniu oprogramowania dla nowych modeli biznesowych, pomoc ekspercka i wszystko to co możemy w tym okresie zrobić dla przedsiębiorczości, szczególnie tej lokalnej – zaprasza Łukasz Smolarski.

Masz firmę działającą w branży turystycznej albo gastronomicznej? Skorzystaj z pomysłów, które dziś – na pewno w dużej ilości – pojawią się podczas TRANSMISJI LIVE, którą znajdziesz TUTAJ.

Podczas LIVE’a przedsiębiorca będzie miał okazję opowiedzieć o swoim biznesie oraz problemach, z którymi musi się mierzyć w obecnej sytuacji. Natomiast Biznes Misja wraz ze społecznością, bazując na swoim wszechstronnym doświadczeniu (specjaliści z wielu branż) postara się poszukać rozwiązań, które mogłyby w tej sytuacji pomóc. Wspólnie poszukamy nowych kanałów sprzedaży, przeanalizujemy model biznesowy i postaramy się go usprawnić. Ponadto LIVE jest również świetną okazją do nawiązania nowych biznesowych relacji, dzięki którym firmy wzajemnie w barterze lub non profit, będą mogły sobie pomóc w tej trudnej sytuacji – tłumaczy Łukasz Smolarski.

Jeśli chcesz zgłosić swoją firmę do jednego z następnych webinarów  – zaangażowani w kampanię eksperci poszukają pomysłów skrojonych na miarę – specjalnie dla Ciebie.  Zgłoś się do akcji za pośrednictwiem Facebooka, YouTube, portalu Biznes Misja (zakładka kontakt) lub napisz maila na adres: [email protected]

Zapraszamy też do grupy na Facebooku oraz do subskrypcji kanału Biznes Misja

Ambasadorami akcji, której patronujemy medialnie są:

Wojciech Molendowicz, prezes zarządu Wydawnictwa Dobre z Nowego Sącza

„Dobry Tygodnik Sądecki”od siebie – już teraz dokłada dla dzisiejszych bohaterów Webinaru  mały gratis: napiszemy o Przystanku Tleń, podzielimy się z naszymi Czytelnikami informacją o tym wyjątkowym  miejscu, zaprosimy mieszkańców Sądecczyzny i wszystkich innych, którzy nas czytają aby – gdy nastanie spokojny czas – poszukali tam wytchnienia 😉

***

KORONAWIRUS ZAATAKUJE TEŻ POLSKIE FIRMY, ALE JEST POMYSŁ NA „SZCZEPIONKĘ”

 

Share on twitter
Share on facebook
INNE POSTY
Play Video about Ewa Novel

Finał Szansy na sukces tuż, tuż. Co jeszcze przed Ewą na parę godzin przed jej wystąpieniem ?

Play Video about Ewa Novel w Szansie na sukces

Ostatnie przygotowania Ewy do finału Szansy na sukces. Zobacz co tam się działo…  Dostępne tylko u nas 😉 

Play Video about Jubiler Sezam Nowy Sącz

Jubiler Sezam – majówka rabatów

Temat dnia

BIZNES MISJA

Najczęściej wyświetlane

Reklama

Zapisz się na Newsletter

i otrzymuj na bieżąco informacje o najnowszych wydarzeniach

Zapisując się na newsletter oświadczam, że zapoznałem się z informacją nt. przetwarzania danych znajdującą się w oraz , dostępnymi na stronie internetowej.