Co będzie gdy koronawirusa już nie będzie? Będzie nadal ciężko. Szczególnie przedsiębiorcom. Nawet jeśli przestój w handlu, produkcji i w transporcie oraz „hibernacja” turystyki i rozrywki potrwają tygodnie, a nie miesiące – jest to potężny cios dla gospodarki. Ekonomiści prorokują recesję, z szeregiem towarzyszących jej zjawisk bolesnych nie tylko dla świata biznesu. Można spodziewać się spadku inwestycji, mniejszej konsumpcji, wzrostu bezrobocia i upadków firm, które będą zbyt słabo przygotowane na trudny czas braku równowagi pomiędzy podażą, a popytem. Przedsiębiorcy, którzy drżą przed dekoniunkturą i nie szykują się na nią walecznie – mogą nie przetrwać. Szanse na przetrwanie, a nawet na wzmocnienie mają rozsądni optymiści, którzy bacznie obserwują rynek i uruchomią kreatywne rozwiązania „ratunkowe”.
Zdając sobie sprawę z tego, co nas wszystkich czeka, Wydawnictwo Dobre i redakcja „Dobrego Tygodnika Sądeckiego” włączają się w wyjątkową kampanię, której ideą jest kreatywna pomoc ludziom biznesu.
Pomysłodawcą kampanii jest sądeczanin, menedżer odpowiedzialny za opracowanie i wdrażanie innowacji w polskiej centrali IKEA – Łukasz Smolarski, autor projektu „Biznes Misja” będącego cyklem inspirujących wywiadów z ludźmi sukcesu. Nowy projekt Łukasza Smolarskiego – kampania oznaczona hasztagiem #WspieramBiznesZDomu wystartował wczoraj w mediach społecznościowych.
Dołącz! Jeśli masz firmę i szykujesz się na trudny czas, może dzięki tej akcji znajdziesz sojuszników i sposób na rozwój. A może właśnie Ty okażesz się czyimś sojusznikiem i pomożesz komuś przetrwać ciężki czas?
– Wspólnie ze społecznością związaną z biznesem, będziemy organizowali wywiady LIVE z przedsiębiorcami, którzy zgłoszą się do kampanii. Dzięki temu będziemy bezpłatnie wspierać biznes i reklamować działalność przedsiębiorców, a także szukać wraz ze społecznością rozwiązań dla danego biznesu w aktualnej sytuacji. Celem jest znalezienie nowych kanałów sprzedaży, być może reorganizacji firmy, nowego modelu biznesowego a także ogólnopolska reklama działalności aby w dobie epidemii docierać do większego grona klientów – tłumaczy Łukasz Smolarski. – Społeczność „Biznes Misji” składa się ze specjalistów z praktycznie każdej gałęzi biznesu. Mamy w niej informatyków, lekarzy, menadżerów, dyrektorów finansowych, prezesów, właścicieli biznesu, studentów, pracowników fizycznych, youtuberów, więc wierzymy, że połączenie tych profesji zaowocuje konkretnymi rozwiązaniami dla zgłaszających się przedsiębiorców.
– Jeśli jesteś przedsiębiorcą i chcesz opowiedzieć o swoim biznesie i chcesz abyśmy szukali dla ciebie rozwiązań, jeśli chcesz poznać ludzi, którzy będą chętni ci pomóc to zgłoś się do nas – zaprasza pomysłodawca kampanii.
mail: [email protected].
FB Fanpage Biznes Misja: https://www.facebook.com/businessmisja
Facebook Grupa Grupa FB #WspieramBiznesZDomu
Do wspierania rodzimych biznesów zachęca też Fundacja Pomyśl o Przyszłości. Jej liderzy przekonują jak bardzo ważna w obecnych okolicznościach jest solidarność.
„Polacy od zarania dziejów potrafią jednoczyć się w trudnych czasach. Nasze zaangażowanie i świadomość gospodarcza są ratunkiem dla rodzimej gospodarki i kluczem do minimalizowania skutków kryzysu. Po zakończeniu epidemii zrób coś dla siebie, swojej rodziny, a także dla swojej Ojczyzny. Spędź wakacje w Polsce, zjedź smaczny obiad w polskiej restauracji. Wspieraj firmy, które miały trudności z powodu braku sprzedaży” – apelują
W kampanię #WspieramBiznesZDomu włączył się między innymi założyciel nowosądeckiej Wyższej Szkoły Biznesu – NLU, Krzysztof Pawłowski.
#WspieramBiznesZDomu Więcej http://www.biznesmisja.pl/wspieram-biznes-z-domu/
Opublikowany przez Łukasza Smolarskiego Niedziela, 22 marca 2020