Jak informuje Urząd Miejski w Gorlicach spot reklamowy dotyczący miasta nad Ropą można już oglądać m.in. na takich kanałach telewizyjnych jak Discovery, National Geographic, Animal Planete, Comedy Central, HGTV czy Ale Kino+!
Chodzi o 30-sekundowy spot, skróconą wersję krótkiego filmu edukacyjno-promocyjnego ukazującą największe atrakcje pogranicza, rozwój przemysłu naftowego na Ziemi Gorlickiej oraz historię wydobycia wód mineralnych i działalności uzdrowiskowej Bardejowa.
Czytaj również: „Luz blues folk” – będzie chóralnie, ale mniej poważnie niż zwykle
Od października materiał jest dostępny na Facebooku oraz YouTube.
Film został realizowany w ramach projektu Miasta Gorlice „Geoturystyka szansą na rozwój pogranicza polsko-słowackiego”, który uzyskał dofinansowanie z Programu Interreg V-A Polska – Słowacja 2014-2020. Partnerem projektu jest Bardejów, z którym od 1999 roku łączy nas umowa partnerska.
Odwiedź konto autora na Twitterze!
Źródło: UM Gorlice