Sądeczanin Krzysztof Wnęk zachęca ojców, by spędzili aktywnie 1 czerwca ze swoimi dziećmi. Dziś w mediach społecznościowych ruszył z kampanią #WeźWolneNaDzieńDziecka.
– Kampania potrwa do 31 maja i ma na celu zwrócenie uwagi rodziców, jak ważnym dla ich dziecka jest czas
spędzony wspólnie z tatą. Czas „wysokiej jakości”, czyli z poświęceniem uwagi. Przy obecnym tempie
życia dzieci bardziej niż prezentów materialnych spragnione są uwagi rodzica, jego czasu, a wielu ojców robi
na odwrót – „kupuje” ich czas drogimi prezentami – mówi Krzysztof Wnęk, pomysłodawca kampanii, ojciec trzech synów i twórca marki Figelo, promującej rodzinny, aktywny rozwój dzieci, oraz pomysłodawca warsztatów dla ojców i dzieci pod marką MegaTato.
Kampania opiera się na spocie filmowym, w którym naprzemiennie dorośli mężczyźni opowiadają, jakie wydarzenie z dzieciństwa zapadło im najbardziej w pamięci, a dzieci odpowiadają na pytanie, jaki jest ich wymarzony prezent na dzień dziecka.
– W podpowiedzi słyszymy, że to właśnie wspólna zabawa i czas z tatą dla dzieci są najważniejsze – podkreśla Krzysztof Wnęk.