Sądeckie FAKRO złotą marką branży budowlanej

Sądeckie FAKRO złotą marką branży budowlanej

Najnowsza klasyfikacja najlepszych marek budowlanych 2021 roku jest już dostępna. Budowlana Marka Roku to klasyfikacja materiałów budowlanych produkowanych w Polsce oraz działających na terenie kraju Generalnych Wykonawców, z podziałem na kilkadziesiąt kategorii. Wśród nich konik i duma firmy FAKRO: Okna Dachowe. Firma została Złotym Championem, Złotą Budowlaną Marką Roku i wyróżnioną Marką Przyjazną Fachowcom. Firmę doceniono za innowacyjne rozwiązania, które w swojej, już 30-letniej działalności, dostarczyła na rynek.

Złotą Markę typują Wykonawcy w oparciu o swoje spontaniczne wskazania, a więc zachodzi pewność przywiązania do marki i pokładania w niej zaufania. Tytuły i wyróżnienia Budowlanej Marki Roku przyznawane są wg kryteriów w podziale na: częstotliwość stosowania marki, najwyższej dostępnej na rynku jakości i najlepszej relacji ceny do jakości. Uplasowanie się w tych kategoriach jest ogromnym osiągnięciem.

Niezmiennie cieszy nas fakt, że po raz kolejny firma Fakro jest niepodważalnym Złotym Championem produkcji okien dachowych. Bardzo zależy nam na podtrzymywaniu tego trendu, również na kojarzeniu nas, jako Marki Przyjaznej Fachowcom. To szczególnie cieszące nas nagrody i wyróżnienia, zważywszy na rok 30-lecia istnienia firmy. Od zawsze stawialiśmy sobie za cel stałe udoskonalanie rozwiązań w naszych oknach dachowych. Bardzo jesteśmy wdzięczni Wykonawcom i Inwestorom z całej Polski za zaufanie, ponieważ zapewnianie komfortu Ich pracy od zawsze wpisane jest w misję naszej firmy. Wspólnie chcemy budować komfort mieszkania na całym świecie, a dzięki naszym partnerom jest to możliwe na dużą skalę. Dodatkowo pragnę podkreślić, że w tym roku pierwszy raz zdecydowaliśmy się poznać opinię naszych partnerów w zakresie okien elewacyjnych. To stosunkowo młody produkt w naszej ofercie, więc fakt pojawiania się na liście, wśród dużych producentów, napawa nas optymizmem i nadzieją na sukcesywny rozwój również w tej dziedzinie produkcji. Bardzo dziękujemy za szansę poszerzania naszego portfela produktów, ponieważ pragniemy kompleksowo wspierać naszych partnerów.” – mówi Janusz Komurkiewicz, Członek Zarządu ds. Marketingu w FAKRO.

 

Czytaj też:

Nie uwierzycie… To było męskie wyzwanie

Reklama