Nowy Sącz. Faktury ze Sądeckich Wodociągów wędrują pod niewłaściwe adresy. Jaki jest powód?

Nowy Sącz. Faktury ze Sądeckich Wodociągów wędrują pod niewłaściwe adresy. Jaki jest powód?

ulica Reja Nowy Sącz

– To już trzeci raz, kiedy dostaję nie swoją fakturę ze Sądeckich Wodociągów – mówi pani Maria w rozmowie z portalem DTS24. Pani Maria mieszka w Nowym Sączu, przy ulicy Reja. Po raz kolejny dostarczono do niej fakturę, która powinna trafić w ręce kogoś zupełnie innego. „O co chodzi z latającymi po mieście fakturami?” – pytają mieszkańcy, prosząc nas o pomoc w wyjaśnieniu sprawy.

Pani Maria ma 73 lata i jak sama przyznaje, nie wie co ma robić. – Byłam na poczcie, aby faktury ze Sądeckich Wodociągów zwrócić. Poczta ich nie przyjęła. Chciałam je także zwrócić listonoszowi, ale listonosz powiedział, że korespondencji przyjąć nie może. Jestem zdziwiona, bo do mojej skrzynki wędrują faktury adresowane na inne nazwisko – relacjonuje mieszanka ulicy Reja w Nowym Sączu.

Portal DTS24 przyjrzał się sprawie. Jak udało się ustalić, listy które otrzymuje pani Maria, powinny trafić na Plac 3 Maja w Nowym Sączu. Tam znajduje się Specjalistyczny Gabinet Lekarski i lokal, który jest własnością pana Piotra. Faktury, które w tym momencie (stan na dzień 11 maja, godzina 13:00) są w posiadaniu pani Marii z ulicy Reja, powinny być w posiadaniu pana Piotra, właściciela lokalu na Placu 3 Maja. Udało nam się również ustalić powód odmowy przyjęcia korespondencji przez Pocztę Polską. To efekt współpracy Sądeckich Wodociągów z zewnętrzną firmą, która jest odpowiedzialna za dostarczanie listów. O wypowiedź w tej sprawie poprosiliśmy Małgorzatę Cygnarowicz (rzecznik Sądeckich Wodociągów).

– Sądeckie Wodociągi korzystają z usług firmy zewnętrznej, która dostarcza faktury klientom. Poprosiliśmy tę firmę o wyjaśnienie sprawy – mówi Małgorzata Cygnarowicz, po czym dodaje: – W odpowiedzi otrzymaliśmy zapewnienie, które brzmi: „zaistniała sytuacja była wynikiem nieumyślnego błędu pracownika, popełnionego na etapie sortowania i przygotowywania korespondencji przed wyjściem listonosza w rejon doręczeń. (…) Zapewniamy, iż zaistniała sytuacja miała charakter incydentalny. Pracownicy odpowiedzialni za popełnioną nieprawidłowość zostali stosowanie pouczeni” – cytuje wypowiedź zewnętrznej firmy, pani Małgorzata Cygnarowicz.

Ważna informacja dla mieszkańców: przypominamy, że istnieje możliwość korzystania z usługi eBOK Sądeckich Wodociągów, co zapewne pomoże uniknąć podobnych sytuacji. Więcej informacji na stronie Sądeckich Wodociągów w zakładce eBOK – TUTAJ.

Czytaj także: Nowy Sącz. Tragiczny finał poszukiwań nastolatka z Nowego Sącza

Reklama