Klienci Sądeckich Wodociągów dostaną rachunek mailem

Klienci Sądeckich Wodociągów dostaną rachunek mailem

Elektroniczna faktura (e – faktura) to pomysł na usprawnienie kontaktów klientów z sądecką spółką wodociągową. Wyrażając zgodę na przesyłanie e- faktury, klient rezygnuje automatycznie z otrzymywania rachunków papierowych.

– Zachęcamy do korzystania z tego wygodnego i bezpiecznego rozwiązania –  mówi Grzegorz Górka, kierownik działu sprzedaży Spółki Sądeckie Wodociągi – Taka forma kontaktu z klientem ma wiele zalet, min. skraca czas oczekiwania na rachunki i umożliwia szybki dostęp do faktury w każdej chwili.

Usługa e-faktury jest uruchamiana na wniosek klienta. Wniosek taki należy złożyć w siedzibie Spółki Sądeckie Wodociągi, przy ulicy Wincentego Pola 22 w Nowym Sączu (Biuro Obsługi Klienta, pokój nr 2 lub 3).

Kolejna usługa, którą Spółka Sądeckie Wodociągi zamierza uruchomić w tym roku, to platforma e-BOK. W ramach tego rozwiązania, mieszkańcy będą mieli dostęp do faktur, rozrachunków oraz danych dotyczących zawartej z firmą umowy. Będą też mogli elektronicznie podawać odczyty.

fot. Spółka Sądeckie Wodociągi

 

 

Reklama