Kampania FAKRO – ŻYJ Z WIZJĄ

22 maja 2017 ruszyła kampania marketingowa FAKRO, której główna twarzą jest trener Adam Nawałka. Jego postawa na boisku sportowym jaki i poza nim idealnie koresponduje z wartościami jakie wyznaje FAKRO – wicelider światowego rynku okien dachowych.

wsb3

Polska Drużyna Narodowa jest na najlepszym miejscu w rankingu FIFA w historii. Do tego sukcesu niewątpliwie przyczynił się trener Adam Nawałka, który ma jasną filozofię zespołu i celów, które konsekwentnie realizuje. Firma FAKRO bezsprzecznie również urzeczywistnia swoją wizję i strategię rozwoju, która przynosi spektakularne efekty, zwiększając udział firmy w globalnym rynku okien dachowych.

FAKRO nieustannie wprowadza innowacje technologiczne, produktowe, sprzedażowe, marketingowe, CSR-owe. Odważnie eksploruje nowe obszary i proponuje klientom nowości asortymentowe. A wszystko to za sprawą…jasnej wizji. Wizja trenera Nawałki to także wybór FAKRO, a dokładniej wybór kompleksowej oferty okien dachowych oraz pionowych do własnego domu. Jesteśmy dumni z takiego wyboru oraz z faktu wspierania polskiej firmy przez tak wybitną osobowość. Produkty FAKRO to najwyższa, światowa jakość, która spełnią oczekiwania najbardziej wymagających klientówkomentuje Janusz Komurkiewicz, członek Zarządu FAKRO.

Adam Nawałka przyłączył się również do idei służącej rozwojowi gospodarczemu Polski oraz budowaniu kapitału społecznego, którą krzewi FUNDACJA POMYŚL O PRZYSZŁOŚCI.

 

FORDELEKT
ZESZYTYBOBO
Share on twitter
Share on facebook
INNE POSTY

Zapisz się na Newsletter

i otrzymuj na bieżąco informacje o najnowszych wydarzeniach

[mailpoet_form id="1"]