Jak informuje Urząd Miejski w Gorlicach można zapisywać się do systemu powiadamiania SMS i bezpłatnie otrzymywać interesujące informacje o zagrożeniach, awariach, wydarzeniach oraz innych ważnych informacjach dotyczących miasta.
– System umożliwi dodatkową komunikację między Urzędem Miejskim a mieszkańcami. Niemal każdy z nas posiada telefon komórkowy, a SMSy to najszybsza droga dotarcia z ważną informacją do mieszkańców. Po zarejestrowaniu się w systemie będziecie Państwo otrzymywać istotne informacje związane z zagrożeniami, awariami, utrudnieniami komunikacyjnymi czy wydarzeniami, dlatego zachęcamy do zapisania się – czytamy na stronie UM.
By zapisać się do wspomnianego systemu należy wypełnić formularz rejestracyjny znajdujący się na stronie www.gorlice.pl. Następnie na podany przy rejestracji numer telefonu użytkownik otrzyma wiadomość SMS z prośbą o potwierdzenie rejestracji (ze względów technicznych SMSy z prośbą o potwierdzenie rejestracji będą wysyłane tylko w godzinach pracy urzędu, dlatego każdy zainteresowany proszony jest o cierpliwość). By potwierdzić rejestrację numeru telefonu w systemie, należy wysłać SMS zwrotny na otrzymaną wiadomość na numer 509 529 580 o treści TAK. (koszt wiadomości SMS wysłanej na numer 509 529 580 potwierdzającej rejestrację lub wyrejestrowanie z systemu jest zgodny z posiadanym przez Użytkownika planem taryfowym u danego operatora). Jakie informacje można otrzymać?
• informacje o zagrożeniach meteorologicznych i hydrologicznych
• informacje i komunikaty miejskie (sytuacje zagrażające zdrowiu i życiu, awarie, utrudnienia komunikacyjne, wydarzenia kulturalne, sportowe i rekreacyjne, komunikaty z zakresu gospodarki komunalnej)
• terminy płatności podatków i opłat lokalnych – dot. osób fizycznych
• terminy płatności podatków i opłat lokalnych – dot. osób prawnych
Regulamin usługi Miejskiego Systemu Powiadamiania SMS.
Źródło: UM Gorlice
Fot. R.Szurek