Każdego może spotkać niespodziewana awaria. Cieknąca spłuczka czy wyciek z instalacji wewnętrznej to podwójny problem dla właściciela budynku. Po pierwsze musi ponieść koszty naprawy usterki, a po drugie zapłaci wyższy rachunek za wodę, która wyciekła w czasie awarii. Sądeckie Wodociągi mają pomysł jak ograniczyć wydatki swoich klientów w tym zakresie.
Wystarczy utworzyć indywidualne konto na platformie e-BOK Sądeckich Wodociągów. Usługa daje wiele wygodnych i praktycznych możliwości swoim klientom. Po wyrażeniu zgody na przesyłanie wiadomości SMS klient dostanie informacje o:
- Przerwach w dostawie wody.
- Bieżących płatnościach.
- Podejrzeniu awarii w instalacji wewnętrznej (dzieje się to na podstawie analizy danych przesyłanych do systemu online z odczytu wodomierzy).
Nierzadko klient nie ma świadomości o awarii. Przez wadę instalacji wewnętrznej rachunek może, więc gwałtownie wzrosnąć.
Dodatkowo w zakładce „sprawy” można wybrać opcję miesięcznych (zamiast kwartalnych) płatności z przedsiębiorstwem.
Z platformy e-BOK Sądeckich Wodociągów korzysta ponad 5500 klientów. Liczba nowych użytkowników systematycznie rośnie.