Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu zmienia sposób obsługi klientów. Ze względu na dużą liczbę zachorowań wśród pracowników, możliwość bezpośredniego spotkania z urzędnikiem będzie mocno ograniczona.
Petenci przyjmowani będą wyłącznie po telefonicznym umówieniu się na konkretną godzinę i tylko w sprawach, które wymagają obecności urzędnika.
Aby załatwić sprawy urzędowe, które nie wymagają spotkania z urzędnikiem, należy wrzucić dokumenty do urny w budynku przy ul. Jagiellońskiej 33 lub przy Strzeleckiej 1 w zależności od wydziału, do którego mają trafić. Ważne, by do dokumentów dołączyć także swój numer telefonu, aby pracownik starostwa mógł w razie potrzeby zadzwonić.
Z urzędem można kontaktować się także telefonicznie, mailowo, za pośrednictwem poczty, czy platformy ePUAP.
Więcej szczegółów na stronie internetowej starostwa – TUTAJ.
fot. Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu