Jak już informowaliśmy TUTAJ mieszanka Nowego Sącza zakupiła produkt spożywczy w jednym ze sklepów, który mieści się w CH Europa. Wewnątrz produktu pojawił się insekt. Do naszej redakcji dotarło stanowisko producenta – firmy Dawtona.
– Wczoraj zrobiłam zakupy w sklepie Aldi w CH Europa. Wieczorem chciałam przygotować kolację dla mojej rodziny. Po otwarciu puszki i wysypaniu groszku zrobiło mi się niedobrze – relacjonowała pani Agnieszka, ukazując przy tym poniższe fotografie.
Stanowisko producenta
Z naszą redakcją skontaktowała się Patrycja Święćkowska (specjalista ds. kontroli jakości). Przyznała, że firma otrzymała od klientki numer partii, dzięki czemu możliwe było przeprowadzenie wewnętrznego dochodzenia w zakładzie producenta. Przedstawicielka firmy przedstawiła ustalenia i zaproponowała rekompensatę. Poniżej pełna treść oświadczenia.
Czytaj także: Nowy Sącz. Osiedle Millenium. Z wózkiem i maczetą na „pasterkę”. Relacja świadka
Fot: nadesłane pani Agnieszka