Nagroda dla Wiśniowskiego za społeczne zaangażowanie!

Nagroda dla Wiśniowskiego za społeczne zaangażowanie!

Firma Wiśniowski, otrzymała główną nagrodę Orła Polskiej Stolarki w kategorii „Firma zaangażowana społecznie”. To wyróżnienie przyznawane przez dziennikarzy branżowych, którzy doceniają firmy szczególnie zaangażowane w działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, prowadząc lub inicjując inicjatywy mające istotne znaczenie społeczne.

W dniach 23-24 maja w Jachrance odbył się jubileuszowy X Kongres Stolarki Polskiej, którego Wiśniowski był Partnerem Strategicznym. To ważny czas dla całej branży, która w trakcie tych kilku dni dyskutuje o kondycji rynku i snuje plany rozwoju na najbliższe lata. Tegoroczna odsłona kongresu zgromadziła ponad 300 uczestników. Głównymi tematami jubileuszowej edycji wydarzenia były rozwiązania SMART oraz Przemysł 4.0.

W pierwszym dniu X Kongresu Stolarki Polskiej odbyła się uroczysta Gala, podczas której marka sądecka firma została nagrodzona przez przedstawicieli mediów branżowych Statuetką Orła Polskiej Stolarki, w kategorii „Firma Zaangażowana Społecznie”.

Coraz więcej marek angażuje się w działania CSR. To szansa na wykorzystanie rozpoznawalności i rynkowej siły w szczytnym celu – w ten sposób przedsiębiorstwa mogą zadbać o swoje najbliższe otoczenie, wspomóc edukację swoich przyszłych pracowników czy ratować środowisko naturalne.

Ostatnią aktywnością marki WIŚNIOWSKI w obszarze CSR była akcja „Zostań bohaterem! Zamień granie w pomaganie”. Jej osią była specjalnie zaprojektowana gra 2 THE LIGHT, która stylistyką i mechaniką nawiązuje do klasycznych platformówek. Gracze muszą pokonać wirtualną podróż z Krakowa przez Warszawę do Gdańska, unikać zagrożeń i zbierać jak najwięcej monet. Złote krążki zdobyte przez śmiałków zostały zamienione w prawdziwe pieniądze, które wspomogły misję trzech instytucji: Fundacji Schola Cordis Wspierania Kardiochirurgii Dziecięcej w Krakowie, Fundacji Wspieramy Rozwój CZD w Warszawie i Polskiego Towarzystwa Walki z Mukowiscydozą Oddział w Gdańsku.

Dzięki zaangażowaniu graczy udało nam się zebrać kwotę 300 tysięcy złotych. To pomoc, która daje nadzieję tysiącom dzieci walczącym z chorobami kardiologicznymi, onkologicznymi oraz mukowiscydozą. Mamy nadzieję – bo też był to jeden z naszych celów – że nasza akcja CSR zwiększy społeczną świadomość o chorobach i będzie początkiem jeszcze wielu równie nowatorskich inicjatyw – mówi Katarzyna Świderska, Dyrektor Marketingu w firmie Wiśniowski.

Akcja „Zostań bohaterem! Zamień granie w pomaganie” dobiegła już końca, ale niezmiennie można odbyć wirtualną podróż w grze 2 THE LIGHT – jest ona nadal dostępna na stronie 2thelight.pl. Wciąż można też wspomóc działalność trzech polskich instytucji za pośrednictwem zbiórki na platformie pomagamy.im/zamiengraniewpomaganie.

 

Reklama