Gorlice cieszą się z efektów promocji

Gorlice cieszą się z efektów promocji

Urząd Miejski w Gorlicach chwali promocję miasta nad Ropą.

Jak wiadomo do końca września Gorlice mają mnóstwo zapowiedzianych wycieczek.

Regularnie odwiedzają nas turyści z całej Europy: z Rosji, Serbii, Bułgarii, Włoch, Czech, Słowacji, Francji, Węgier czy Niemiec. W ostatnim czasie odwiedzili nas między innymi studenci z Arabii Saudyjskiej, którzy byli szczególnie zainteresowani historią przemysłu naftowego w naszym regionie oraz studenci z USA, których z kolei interesowała historia Bitwy Gorlickiej. Kropla drąży skałękomentuje na łamach strony UM burmistrz miasta nad Ropą Rafał Kukla.

Czytaj również: Będzie nowa piłkarska potęga? W Gorlicach sponsorem prezes firmy z 75 milionami dolarów!

Kukla dodaje, że Gorlice dysponują fantastycznym potencjałem turystycznym. Efekty przynoszą działania promocyjne, co widać po wzmożonym ruchu turystycznym porównując z minionymi latami.

W czwartek nad Pawilonem Historii Miasta zawisł baner informujący jak trafić do Muzeum Regionalnego PTTK w Gorlicach oraz Skansenu Przemysłu Naftowego Magdalena.

Warto wiedzieć, że to właśnie Gorlice są kolebką przemysłu naftowego, miejscem, gdzie zapłonęła pierwsza w świecie uliczna lampa naftowa.

Inni, zafascynowani wyjątkowym położeniem geograficznym naszego miasta, decydują się na przyjazd, aby podziwiać przyrodnicze perełki malowniczego Beskidu Niskiego oraz okoliczne obiekty wpisane na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO można przeczytać na łamach witryny UM.

Odwiedź konto autora na Twitterze!

Źródło: UM Gorlice

Reklama