Urząd Miejski w Gorlicach chwali promocję miasta nad Ropą.
Jak wiadomo do końca września Gorlice mają mnóstwo zapowiedzianych wycieczek.
– Regularnie odwiedzają nas turyści z całej Europy: z Rosji, Serbii, Bułgarii, Włoch, Czech, Słowacji, Francji, Węgier czy Niemiec. W ostatnim czasie odwiedzili nas między innymi studenci z Arabii Saudyjskiej, którzy byli szczególnie zainteresowani historią przemysłu naftowego w naszym regionie oraz studenci z USA, których z kolei interesowała historia Bitwy Gorlickiej. Kropla drąży skałę – komentuje na łamach strony UM burmistrz miasta nad Ropą Rafał Kukla.
Czytaj również: Będzie nowa piłkarska potęga? W Gorlicach sponsorem prezes firmy z 75 milionami dolarów!
Kukla dodaje, że Gorlice dysponują fantastycznym potencjałem turystycznym. Efekty przynoszą działania promocyjne, co widać po wzmożonym ruchu turystycznym porównując z minionymi latami.
W czwartek nad Pawilonem Historii Miasta zawisł baner informujący jak trafić do Muzeum Regionalnego PTTK w Gorlicach oraz Skansenu Przemysłu Naftowego Magdalena.
Warto wiedzieć, że to właśnie Gorlice są kolebką przemysłu naftowego, miejscem, gdzie zapłonęła pierwsza w świecie uliczna lampa naftowa.
– Inni, zafascynowani wyjątkowym położeniem geograficznym naszego miasta, decydują się na przyjazd, aby podziwiać przyrodnicze perełki malowniczego Beskidu Niskiego oraz okoliczne obiekty wpisane na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO – można przeczytać na łamach witryny UM.
Odwiedź konto autora na Twitterze!
Źródło: UM Gorlice