DTS poleca! Strateg biznesu podpowiada jak przetrwać trudny czas. Drugi webinar kampanii #WspieramBiznesZDomu

DTS poleca! Strateg biznesu podpowiada jak przetrwać trudny czas. Drugi webinar kampanii #WspieramBiznesZDomu

Greg Albrecht – właściciel Albrecht&Partners  to strateg biznesu i inspirator z potężnym doświadczeniem w branży marketingu i zarządzania. W ramach kampanii #WspieramBiznesZDomu  zapraszamy na spotkanie z nim – szczególnie ważne dla tych, którzy przygotowują się na związany z epidemią kryzys. Webinar (udział w nim jest darmowy) prowadzi pomysłodawca kampanii, sądeczanin Łukasz Smolarski. Wszyscy, którzy pracują z domu nie tylko w warunkach epidemii, którzy wdrażają teraz, lub szykują się na wdrożenie w niedalekiej przyszłości pracy zdalnej, z pewnością wyniosą z dzisiejszego spotkania mnóstwo cennych wskazówek.

Opowiemy czym jest Virtual Leadership i jak te kompetencje wpłyną na przyszłość. Będziemy również odpowiadać na Wasze pytania – zaprasza Łukasz Smolarski.

Link do WEBINARU: https://youtu.be/zFq1MJ89DG8

Ideą kampanii #WspieramBiznesZDomu jest kreatywne wsparcie dla przedsiębiorstw szykujących się na trudną, albo wręcz dramatyczną sytuację w wyniku epidemii. Kluczem do przetrwania kryzysu może okazać się pomysł na nową ofertę, zastosowanie nowych rozwiązań, pozyskanie nowych klientów… Grupa ludzi związanych z biznesem i zaproszonych do udziału w akcji nieodpłatnie szuka takich pomysłów i rozwiązań indywidualnie dla każdego przedsiębiorcy, który zgłosi się do kampanii.

prezes zarządu Wydawnictwa Dobre

Medialnym patronem przedsięwzięcia jest „Dobry Tygodnik Sądecki”.

Eksperci zaangażowani w to przedsięwzięcie starają się po pierwsze  pomóc w konkretnych problemach, po drugie zaś –  szukać rozwiązań kompleksowych. Jednym z nich jest portal umożliwiający sprzedaż bonów na usługi, z których będzie można skorzystać, gdy minie zagrożenie epidemiczne.

Założyliśmy Bezpłatną stronę mambon.pl opartą na idei: „kup teraz, zrealizuj później”. Zachęcamy do rejestracji i dodawania swoich usług lub produktów – w postaci bonów. Klienci , którzy zakupią bony, płacą od razu bezpośrednio przedsiębiorcy. My w tym nie pośredniczymy, nie pobieramy żadnej prowizji, a ważność bonu to 12 miesięcy. Klienci wykorzystają bon kiedy sytuacja się unormuje. Korzyść jest po obu stronach: klient zakupuje bon na usługę w promocyjnej cenie, a przedsiębiorca ma szansę zachowania płynności finansowej w czasie przestoju. Każdy z nas ma wśród swojej rodziny czy przyjaciół przedsiębiorcę, który w związku z pandemią koronawirusa musiał zawiesić prawidłowe funkcjonowanie swojej firmy – dlatego postanowiliśmy bezinteresownie pomóc –  zaprasza Małgorzata Szulik z firmy Provema zapewniając jednocześnie o bezpieczeństwie usługi wynikającym z nadzoru Komisji Nadzoru Finansowego.

Pierwszy webinar kampanii poświęcony był problemom branży gastronomicznej i turystycznej i pomysłom na przetrwanie firm działających w tych branżach. Nagranie  możesz obejrzeć poniżej:

https://www.facebook.com/businessmisja/videos/255964005422273/

 

Jednym z ambasadorów kampanii #WspieramBiznesZDomu jest założyciel Wyższej Szkoły Biznesu Krzysztof Pawłowski. Posłuchaj jego rekomendacji:

 

https://www.facebook.com/businessmisja/videos/1490400631120317/

 

 

Czytaj też:

W sądeckim Vitbergu jak w NASA. W cztery dni firma przestawiła się na produkcję masek ochronnych

Reklama