Gorlice korzystają z popularności Internetu i social mediów.
Z tej okazji do miasta nad Ropą zawitała grupa blogerów podróżniczych z Europy. Wszystko to w ramach akcji „Łukasiewicz – Gorlice i wszystko jasne. 165. rocznica zapalenia lampy naftowej” .
Teraz dzięki nim o Gorlicach dowiedzą się ludzie również spoza granic naszego kraju.
W trakcie kilku dni pobytu goście mieli okazję do poznania historii regionu gorlickiego poprzez wizytę w lokalnych muzeach, nie zabrakło również choćby smakowania lokalnych potraw i produktów.
Wydarzenie skupiało się przede wszystkim wokół postaci Ignacego Łukasiewicza oraz jego osiągnięć w przemyśle naftowym, a także naftowej historii Gorlic i całej ziemi gorlickiej.
Czytaj również: EL-Kag sponsorem tytularnym Ligi Futsalu w Nowym Sączu!
– W XXI wieku nie trzeba udowadniać jak ważne są social media. Dzięki wizycie blogerów informacja o naszym mieście, Ignacym Łukasiewiczu oraz przemyśle naftowym już teraz trafiła do dziesiątek tysięcy odbiorców. Każdy z blogerów na bieżąco prowadził relację ze swojej wyprawy na Instagramie – można przeczytać na łamach Gorlice.pl.
W gorlickim Study Tourze wzięli udział: Travelmonkey (Ukraina), Travelgeekery (Czechy), Eletsoja (Węgry), Photoandtravelling (Słowacja), Paragon z podróży, Mytavelaffairs, Szpilki w plecaku, Loswiaheros oraz Zależna w podróży.
Odwiedź konto autora na Twitterze!
Źródło: UM Gorlice