Dobry pomysł? Gorlice promują blogerzy!

Dobry pomysł? Gorlice promują blogerzy!

Gorlice korzystają z popularności Internetu i social mediów.

Z tej okazji do miasta nad Ropą zawitała grupa blogerów podróżniczych z Europy. Wszystko to w ramach akcji „Łukasiewicz – Gorlice i wszystko jasne. 165. rocznica zapalenia lampy naftowej” .

Teraz dzięki nim o Gorlicach dowiedzą się ludzie również spoza granic naszego kraju.

W trakcie kilku dni pobytu goście mieli okazję do poznania historii regionu gorlickiego poprzez wizytę w lokalnych muzeach, nie zabrakło również choćby smakowania lokalnych potraw i produktów.

Wydarzenie skupiało się przede wszystkim wokół postaci Ignacego Łukasiewicza oraz jego osiągnięć w przemyśle naftowym, a także naftowej historii Gorlic i całej ziemi gorlickiej.

Czytaj również: EL-Kag sponsorem tytularnym Ligi Futsalu w Nowym Sączu!

W XXI wieku nie trzeba udowadniać jak ważne są social media. Dzięki wizycie blogerów informacja o naszym mieście, Ignacym Łukasiewiczu oraz przemyśle naftowym już teraz trafiła do dziesiątek tysięcy odbiorców. Każdy z blogerów na bieżąco prowadził relację ze swojej wyprawy na Instagramie – można przeczytać na łamach Gorlice.pl.

W gorlickim Study Tourze wzięli udział: Travelmonkey (Ukraina), Travelgeekery (Czechy), Eletsoja (Węgry), Photoandtravelling (Słowacja), Paragon z podróży, Mytavelaffairs, Szpilki w plecaku, Loswiaheros oraz Zależna w podróży.

Odwiedź konto autora na Twitterze!

Źródło: UM Gorlice

Targi Edukacja, Kariera, Przyszłość

REPERTUAR KINA SOKÓŁ

Reklama