Tłum młodzieży na Dniach Otwartych FAKRO. Fabryka okien szuka młodej kadry

Tłum młodzieży na Dniach Otwartych FAKRO. Fabryka okien szuka młodej kadry

Firma FAKRO, będąca jednym z największym pracodawców w regionie, zorganizowała Pierwszy Dzień Otwarty. W wydarzeniu uczestniczyło prawie stu studentów uczelni wyższych i absolwentów szkół średnich z Nowego Sącza i okolic.

– Zadbaliśmy o to, aby odwiedzający nas uczniowie i studenci jak najwięcej mogli dowiedzieć się o firmie i poznać specyfikę jej codziennej pracy. Relacja z młodzieżą jest dla nas bardzo ważna i czerpiemy z niej obustronne korzyści. Z jednej strony słuchamy potrzeb młodzieży, które bardzo często są dla nas drogowskazem w kreowaniu kultury organizacyjnej oraz atmosfery w pracy, natomiast z drugiej, młodzież może dowiedzieć się, dlaczego warto dołączyć do naszego teamu – komentuje Beata Martuś-Kołbon, kierownik Pierwszego Dnia Otwartego w FAKRO, na co dzień zastępca dyrektora ds. personalnych.

Uczestnicy Dnia Otwartego uczestniczyli w warsztatach z HR’ u prowadzonych przez eksperta Macieja Stęgę, który opowiedział, jak budować markę osobistą, jak wykorzystywać networking w procesie poszukiwania pracy oraz jak właściwie skonstruować CV. Młodzież z dużym zaciekawieniem słuchała wystąpienia Janusza Komurkiewicza, członka zarządu ds. marketingu  i jednocześnie prezesa zarządu Związku Polskie Okna i Drzwi na temat budowania marki firmy. Dodatkowo uczestnicy zwiedzili zakład oraz mieli okazję porozmawiać z ekspertami z poszczególnych dziedzin, którzy na co dzień pracują w FAKRO.

– Takie inicjatywy są bardzo fajne. Można zapoznać się z ofertą firmy. Przyszedłem tu, żeby dowiedzieć się jakie oferty pracy są dostępne w poszczególnych działach. Mam nadzieję, że w przyszłości ją podejmę, jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem – komentuje Daniel Węgrzynowski, absolwent ZSEM w Nowym Sączu.

Jedną z dodatkowych atrakcji była konkurencja sportowa. Uczestnicy kopiąc piłkę w wyznaczone,
w świetle bramki pola, zdobywali punkty. Najlepsi otrzymali nagrody. Przyznano dwa zaproszenia na mecz eliminacyjny Euro 2020 – Polska-Austria, który odbędzie się 9 września na Stadionie Narodowym w Warszawie oraz karty podarunkowe do Empiku i kina. Nagrodzeni zostali również najbardziej zaangażowani goście, wśród nich znalazł się Kacper Sukiennik, absolwent ZSEM w Nowym Sączu, którzy wykazał się dużą wiedzą na temat sponsoringu sportowego FAKRO.

– Dzięki wizycie w FAKRO poznałem nowe możliwości samorozwoju, co jest dla mnie bardzo ważne. Wiem, że ta firma pozwala na zdobycie olbrzymiego doświadczenia – dodaje szczęśliwy zwycięzca biletu na mecz.

Organizatorzy zapowiadają, że były to pierwsze, ale nie ostatnie Dni Otwarte.

– Współpraca ze szkołami i uczelniami, którą prowadzimy od lat jest dla nas bardzo cenna. Cieszymy się, że młodzież tak licznie odpowiedziała na zaproszenie i zdecydowała się na uczestnictwo w wydarzeniu. Jednocześnie dziękujemy władzom szkół i uczelni za pomoc w kampanii informacyjnej oraz zaangażowanie w pozostałe inicjatywy na linii edukacja – rynek pracy – dziękuje i podsumowuje Halina Podgórny, dyrektor ds. personalnych FAKRO.

 

WYBORY 2024

REPERTUAR KINA SOKÓŁ

Reklama