Agropromocja. Klienci chcą dotknąć sprzęt przed zakupem

Agropromocja. Klienci chcą dotknąć sprzęt przed zakupem

Worpol

Rozmowa z Bartłomiejem Rogiem z działu handlowego firmy WORPOL

– Jak zmieniała się Wasza firma na przestrzeni ostatnich lat?

– Firma WOPROL na rynku istnieje już 40 lat, więc śmiało można powiedzieć „40 lat minęło jak jeden dzień”. Od początku istnienia związana była z produkcją drobnego sprzętu do niewielkich gospodarstw. Z upływem czasu rynek wskazywał, które maszyny są potrzebne w gospodarstwie i tak właściciel produkował maszyny, aby były dostosowane do potrzeb rodzimych gospodarstw. Dziś WOPROL to już gama profesjonalnych maszyn rolniczych sprzedawanych na rynku krajowym i zagranicznym.

– Jakie są główne atuty opryskiwaczy, sprzętu sadowniczego i rozsiewaczy firmy WOPROL? (…)

Całą rozmowę oraz program Agropromocji znajdziesz w najnowszym numerze DTS:

Reklama