Czyją twarz i czyje nazwisko wykorzystać w działaniach marketingowych, aby kampania była powodem do świętowania? Jak za pomocą Twittera i Facebooka zawojować świat? Na te i mnóstwo innych pytań odpowiedzą już 4 października eksperci Agencji Eura7, którzy zapraszają sądeczan na marketingowe śniadanie. Odbędzie się ono w ramach cyklu: Internet ASAP
Kto to taki influencer i jak z nim współpracować aby odnieść sukces i trafić do klienta? Jak skutecznie chronić wizerunek firmy i przedsiębiorcy? Dlaczego rejestrować znak towarowy? Jesteś pewien, że znasz dobre odpowiedzi? Jeśli pojawił się choć cień wątpliwości, warto z zaproszenia skorzystać.
– Dokonamy wspólnie analizy i podsumowania kampanii reklamowych, m.in. w oparciu o zasięg i interakcje Facebook oraz Instagram, bazując na konkretnych przykładach – kuszą organizatorzy.
Zagadnienia dotyczące współpracy marki z influencerami omówi Łukasz Wołek, prezes agencji Abanana.
Podsumowania ciekawych kampanii reklamowych w mediach społecznościowych na bazie zasięgów i interakcji dokona Hubert Wydrych, Head of Product Unamo Social Media.
O prawie w mediach społecznościowych opowie Marek Suchan, Adwokat w Adwokackiej spółce partnerskiej Pilch Piotrowski i Partnerzy.
Śniadania marketingowe odbywają się od 2015 roku. Organizatorem jest spółka Eura7, właściciel agencji interaktywnej Eura7 i agencji komunikacji marketingowej Abanana. Ideą spotkań jest wymiana doświadczeń między specjalistami z branży a uczestnikami. Tradycyjną formułą są wykłady i prelekcje, duże zainteresowanie wśród uczestników budzą również warsztaty. Organizatorzy zapewniają przestrzeń na dyskusje i możliwość nawiązania nowych kontaktów.