Zachwalają Beskid Niski w Austrii i Szwajcarii. Zagraniczni blogerzy przyjadą sprawdzić jak się tu wypoczywa…

Zachwalają Beskid Niski w Austrii i Szwajcarii. Zagraniczni blogerzy przyjadą sprawdzić jak się tu wypoczywa…

Austriacy i Szwajcarzy przyjadą wypocząć w Beskidzie Niskim – taki jest cel kampanii Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej promującej turystykę slow w Polsce.

Kampania Poland Soul Travel wystartowała w marcu. Poza Beskidem Niskim, zachwala przyrodnicze i kulturowe skarby również innych regionów: Kaszub, Sudetów, Podlasia i Górnego Śląska. Przewodnikami po każdym z regionów są gospodarze wybranych gospodarstw agroturystycznych, którzy opowiadają o swojej okolicy.

Turystyka w stylu slow stała się w ostatnim czasie trendem. Zmęczenie życiem na pełnych obrotach sprawia, że ludzie chcą odpocząć w miejscach cichych, spokojnych, pośród natury. Kampania Poland Soul Travel ma pokazać, że Beskid Niski również są miejscem, w którym można się zresetować, a przy tym – podziwiać piękno tutejszej natury – mówi o kampanii dyrektor ZOPOT w Wiedniu, Marcin Płachno.

Poland Soul Travel wyróżnił Beskid Niski i jego najbliższe okolice z uwagi na walory przyrodnicze, świetne warunki do uprawiania rekreacji, wyjątkową historię, zabytki i ofertę agroturystyki. Kampania przybliża trasy zwiedzania wraz z opisami miejsc i zaleceniami dotyczącymi aktywności w wybranych regionach. Prezentuje m.in. historię właścicieli pensjonatu „Swystowy Sad” w Ropkach, a także przybliża drewniane łemkowskie cerkwie, Muzeum Nikifora w Krynicy-Zdroju czy zabytkową kopalnię w Bóbrce. Poland Soul Travel pokazuje też Austriakom i Szwajcarom kulturę i kuchnię regionalną, a także zachęca do aktywności, proponując np. biegówki wokół wsi Banica, piesze wyprawy po odludnych dolinach czy przejażdżki na grzbietach koni huculskich.

Promocja kampanii odbywa się poprzez dedykowany landing page www.polandsoultravel.com oraz media społecznościowe (Facebook, Instagram, TikTok) i kampanie digitalowe. Do tej pory dotarła ona do ponad miliona użytkowników. Punktem zwieńczającym projekt są wizyty dziennikarzy i blogerów podróżniczych z Austrii i Szwajcarii w gospodarstwach agroturystycznych w kolejnych regionach. Projekt potrwa do końca tego roku.

Za realizację kampanii odpowiada Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej z siedzibą w Wiedniu pod przewodnictwem dyrektora Marcina Płachno. Współautorem koncepcji i jej kuratorem jest Krzysztof Żwirski, koordynacją projektu zajęła się Agnieszka Kiewicz. Za media społecznościowe i działania Public Relations odpowiada agencja Olive Media, a za kampanię digitalową Orange Juice.

Pozytywny odbiór kampanii sprawił, że pomysłodawcy projektu zdecydowali się na jego kontynuację. W 2023 roku “Poland Soul Travel” zaprezentuje mieszkańcom Austrii i Szwajcarii kolejne magiczne miejsca Polski – kraju z duszą.

Czytaj też:

9. Pannonica Festival 2022. Official aftermovie

WYBORY 2024

REPERTUAR KINA SOKÓŁ

Reklama