Rytro. Paraliż telekomunikacyjny. Użytkownicy Orange zablokowani nawet na 4 dni

Rytro. Paraliż telekomunikacyjny. Użytkownicy Orange zablokowani nawet na 4 dni

Rytro, awaria, telekomunikacyjna

Znaczny obszar gminy Rytro został sparaliżowany pod względem telekomunikacyjnym. Mieszkańcy, którzy są użytkownikami sieci Orange mogą zaobserwować brak dostępu do sieci. Awaria jest poważna. Taki stan rzeczy ma potrwać aż 4 dni – do najbliższej soboty (17 czerwca) do godzin popołudniowych.

Dostęp do sieci Orange jest niemożliwy w znacznym obszarze gminy. Jak informują przedstawiciele firmy, awaria jest poważna. Dotyczy braku możliwości połączeń przychodzących, wychodzących, wysyłania i odbierania SMS i MMS. Nie ma także możliwości korzystania z internetu (jedyna możliwość to opcja Wi-Fi).

Ważne. Jak informują przedstawiciele Orange: osoby, które zamieszkują obszar objęty awarią mają możliwość zgłoszenia wniosku reklamacyjnego. W jego ramach sieć przyzna rekompensaty. Aby taki wniosek złożyć, trzeba przemieścić się w obszar dostępny zasięgiem, połączyć się z numerem *100, przejść etap rozmowy z wirtualnym doradcą i poprosić o połączenie z konsultantem. Ten, przyjmuje wniosek reklamacyjny (czas trwania takiej procedury to około 5 minut).

Aktualizacja. 15 czerwca

,,Sprawdziliśmy tę sprawę, by zorientować się co się stało. Po konsultacji z działem odpowiadającym za problemy techniczne uzyskaliśmy odpowiedź, że nie było awarii, ale chwilowe trudności – pogorszenie jakości w jednej stacji w Rytrze, w godzinach przedpołudniowych, które zostały usunięte wczoraj około południa. Zgłoszenie problemu przyjęliśmy tylko od jednego klienta. Sprawa została rozwiązana w ciągu kilku godzin, obecnie nie występują tam żadne trudności” – poinformowali nas dzisiaj przedstawiciele sieci Orange.

To nie zmienia faktu, że konsultant Orange w rozmowie z klientem podał cztery dni, jako czas potrzebny na naprawę awarii. Cieszymy się jednak, że problem został szybko rozwiązany.

Fot: DTS24

Czytaj też:

Reklama