Znaczny obszar gminy Rytro został sparaliżowany pod względem telekomunikacyjnym. Mieszkańcy, którzy są użytkownikami sieci Orange mogą zaobserwować brak dostępu do sieci. Awaria jest poważna. Taki stan rzeczy ma potrwać aż 4 dni – do najbliższej soboty (17 czerwca) do godzin popołudniowych.
Dostęp do sieci Orange jest niemożliwy w znacznym obszarze gminy. Jak informują przedstawiciele firmy, awaria jest poważna. Dotyczy braku możliwości połączeń przychodzących, wychodzących, wysyłania i odbierania SMS i MMS. Nie ma także możliwości korzystania z internetu (jedyna możliwość to opcja Wi-Fi).
Ważne. Jak informują przedstawiciele Orange: osoby, które zamieszkują obszar objęty awarią mają możliwość zgłoszenia wniosku reklamacyjnego. W jego ramach sieć przyzna rekompensaty. Aby taki wniosek złożyć, trzeba przemieścić się w obszar dostępny zasięgiem, połączyć się z numerem *100, przejść etap rozmowy z wirtualnym doradcą i poprosić o połączenie z konsultantem. Ten, przyjmuje wniosek reklamacyjny (czas trwania takiej procedury to około 5 minut).
Aktualizacja. 15 czerwca
,,Sprawdziliśmy tę sprawę, by zorientować się co się stało. Po konsultacji z działem odpowiadającym za problemy techniczne uzyskaliśmy odpowiedź, że nie było awarii, ale chwilowe trudności – pogorszenie jakości w jednej stacji w Rytrze, w godzinach przedpołudniowych, które zostały usunięte wczoraj około południa. Zgłoszenie problemu przyjęliśmy tylko od jednego klienta. Sprawa została rozwiązana w ciągu kilku godzin, obecnie nie występują tam żadne trudności” – poinformowali nas dzisiaj przedstawiciele sieci Orange.
To nie zmienia faktu, że konsultant Orange w rozmowie z klientem podał cztery dni, jako czas potrzebny na naprawę awarii. Cieszymy się jednak, że problem został szybko rozwiązany.
Czytaj też: