Produkty WIŚNIOWSKI w finale konkursu Dobry Wzór

Produkty WIŚNIOWSKI w finale konkursu Dobry Wzór

wisniowski

Trzy produkty marki WIŚNIOWSKI znalazły się w trzydziestym finale konkursu Instytutu Wzornictwa Przemysłowego. Będą one rywalizowały o tytuł Dobry Wzór 2023. Laureatów poznamy już 27. października.

Dobry Wzór to prestiżowa nagroda przyznawana już od trzydziestu lat. Konkurs promuje najlepiej zaprojektowane produkty i usługi dostępne na polskim rynku. Wyróżniane są innowacyjność, estetyka, funkcjonalność i jakość wdrażanych rozwiązań.

W tym roku w finale konkursu znalazły się aż trzy produkty marki WIŚNIOWSKI: brama elewacyjna ELH, drzwi CREO z miedzianymi inkrustacjami oraz słup ogrodzeniowy MultiBox. – WIŚNIOWSKI to firma, która wyznacza trendy na rynku. Nasze produkty są synonimem innowacyjności, funkcjonalności i trwałości – podkreśla Agnieszka Mazur, dyrektor zarządzająca marketingiem globalnym WIŚNIOWSKI.

Brama MakroPro 2.0 ELH została zaprojektowana tak, by można ją było uzupełnić o indywidualne wypełnienie. Dzięki temu można wtopić bramę w fasadę tak, że po zamknięciu jest niemal niewidoczna. Gwarantuje unikalny design przy zachowaniu wysokich parametrów termoizolacji i niezawodnej konstrukcji bram garażowych WIŚNIOWSKI.

Aluminiowe drzwi zewnętrzne CREO oferują niemal nieograniczone możliwości personalizacji, są wyjątkowo stabilne i odporne na odkształcenia. Wzór 602 – drzwi aluminiowe z doświetlem bocznym – posiada designerskie inkrustacje ze stali szlachetnej w kolorze miedzi, co stanowi przełamanie dotychczasowych trendów kolorystycznych skupiających się na popularnym inoxie i złocie.

MultiBox z miejscem na paczki kurierskie oraz wideodomofonem ze zintegrowaną klawiaturą kodową jest odpowiedzią firmy WIŚNIOWSKI na dynamiczny rozwój branży e-commerce. Wymiary nowej wersji MultiBoxa nie są przypadkowe. Dzięki odpowiedniej konstrukcji, wewnątrz zmieści się paczka w rozmiarze 19x38x64 cm, odpowiadająca najpopularniejszemu gabarytowi przesyłek.

Zgłoszone do konkursu produkty i usługi ocenia interdyscyplinarne jury i eksperci IWP. Laureatów konkursu poznamy 27 października. Nagrodzone i nominowane do finału produkty oraz usługi zaprezentowane zostaną na wystawie pokonkursowej w siedzibie IWP w Warszawie.

 

***

 

WIŚNIOWSKI

 

Firma WIŚNIOWSKI to lider rynku bram, okien, drzwi i ogrodzeń, który od 34 lat wsłuchuje się w potrzeby swoich klientów. W 1989 roku – właściciel i założyciel firmy – Andrzej Wiśniowski stworzył koncepcję polskiej automatycznej bramy garażowej, urzeczywistniając wizję o technologicznej rewolucji w branży budowlanej. Od tamtej pory niegasnąca tendencja dynamicznego wzrostu firmy sprawiła, że dzisiaj produkty marki obecne są w ponad 30 krajach na całym świecie, a przedsiębiorstwo rozciągające się na 40 ha powierzchni zatrudnia ponad 2200 pracowników – najlepszych ekspertów z branży,

pionierów polskiej automatyzacji i robotyzacji w duchu przemysłu 4.0. Najnowocześniejsze w Europie linie technologiczne marki WIŚNIOWSKI o łącznej długości 4000 m dają gwarancję 100% powtarzalności produkcji.

 

Dodatkowych informacji udziela:

Ewa Klag, specjalista ds. marketingu [email protected]

mob.: +48 885 931 108

Przeczytaj również:

Innowacyjna Małopolska. Przyszłość przemysłu 4.0: siła automatyzacji i efektywne zarządzanie ludzkim talentem

Reklama