Kubki termiczne z własnym nadrukiem to świetny pomysł na prezent. Sprawdź, jak wiele jest możliwości! Nieustannie pracujesz nad tym, aby promocja Twojego biznesu była jeszcze bardziej skuteczna? Bierzesz udział w eventach branżowych, udzielasz się w social mediach i korzystasz z form reklamy zewnętrznej, po to, aby każdy mógł zapoznać się z Twoją ofertą? Sięgnij również po praktyczne gadżety reklamowe, takie jak kubki termiczne z logo firmy. Poznaj najciekawsze propozycje na prezent!
Kubki termiczne z nadrukiem to gadżety reklamowe, które są chętnie wykorzystywanymi narzędziami do promocji marki. Wyróżniają się bardzo dużym potencjałem promocyjnym i wysoką użytecznością, a jednocześnie niewiele kosztują. Dzięki temu już za kilkanaście złotych można zapewnić sobie skuteczną reklamę, która z pewnością dotrze do szerokiego grona klientów, także spoza grupy stałych odbiorców.
Kubek ze stali nierdzewnej
Bambusowy kubek termiczny z nadrukiem – dla osób, które dbają o środowisko
Nurt zero waste nie traci na popularności. W trosce o środowisko klienci coraz częściej sięgają po gadżety wielorazowego użytku, które są wykonane z naturalnych lub poddanych recyklingowi materiałów. Jeśli chcesz podążać za trendami i szukasz upominku dla osób identyfikujących się z działalnością na rzecz środowiska, koniecznie sięgnij po bambusowy kubek termiczny z własnym napisem, np. od producenta gadżetów reklamowych OpenGift. Możesz umieścić na nim swoje logo i nazwę firmy lub zaszaleć i zdecydować się na zabawne hasło, które będzie nawiązywać do profilu Twojej działalności, np. „przejdź na eko stronę mocy”.
Bambusowy kubek termiczny z własnym zdjęciem to dobry wybór, zwłaszcza jeśli działasz w branży outdoorowej, edukacyjnej lub np. leśnej. Przy jego pomocy pokażesz, że dobro środowiska jest dla Ciebie ważne i że razem z klientami chcesz wziąć udział w zmianach, jakie zachodzą na rynku. To z pewnością przełoży się na pozytywny odbiór marki oraz wzrost jej popularności.
Travel kubek z zamknięciem mini, czarny
Podróżny kubek termiczny z nadrukiem – dla aktywnych i zapracowanych
Nic nie smakuje tak dobrze jak gorąca, domowa kawa wypita w przerwie na lunch lub podczas wycieczki. Aby Twój klient mógł delektować się pysznym napojem o dowolnej porze, podaruj mu wysokiej klasy kubek termiczny. Własny wzór na naczyniu, taki jak np. logo połączone z chwytliwym hasłem reklamowym, przyciągnie jego uwagę i będzie promować Twoją markę.
Aby uzyskać taki efekt, warto zadbać o to, aby grawerunek był wykonany profesjonalną i trwałą techniką, np. laserową lub tampodrukiem. Dzięki temu grafika nie zetrze się mimo często użytkowania i mycia, a Ty połączysz dwie korzyści – zadbasz o zadowolenie swojego odbiorcy, a jednocześnie zapewnisz sobie skuteczną reklamę wśród szerokiego grona klientów.
Dla osób, które dużo podróżują lub podczas pracy dużo jeżdżą samochodem, najlepiej sprawdzi się szczelnie zamykany termos. Kubek z nadrukiem powinien mieć także wygodny uchwyt, aby można było bezpiecznie się napić. Zwróć również uwagę, czy naczynie ma odpowiednią pojemność.
Mini termokubek będzie idealny dla osób, które pracują umysłowo, jednak nie sprawdzi się np. dla kierowców. Z kolei duże naczynia będą lepsze dla tych, którzy często się przemieszczają, ponieważ na biurku zajmą zbyt wiele miejsca.
Kubek Stanley CLASSIC TRAVEL MUG FRENCH PRESS
Profesjonalne kubki termiczne z logo firmy – dla najważniejszych klientów i partnerów
Współpraca z ważnymi osobistościami z branży to duża szansa na rozwój Twojej marki. Korzystając z pomocy doświadczonych osób, łatwiej jest osiągać sukcesy i sięgać po więcej. Aby wzmocnić relacje partnerskie i okazać wdzięczność za wsparcie, sięgnij po wysokiej klasy kubek termiczny z logo firmy i izolacją próżniową. To naczynie, które zachowa niską temperaturę napojów z lodem przez długi czas. Obdarowana osoba z pewnością będzie zachwycona tak prestiżowym produktem.
Kubek termiczny z nadrukiem to dobry pomysł, jeśli zależy firmie na dotarciu do wielu nowych klientów jednocześnie. To prosty i skuteczny sposób, który nie wymaga osobistego zaangażowania, a pozytywnie wpływa na odbiór i popularność marki.