Nowy Sącz. Za nami konwencja komitetu Wiosna 2024. Poznaliśmy program i kandydatów

Nowy Sącz. Za nami konwencja komitetu Wiosna 2024. Poznaliśmy program i kandydatów

W Małopolskim Centrum Kultury „Sokół” w Nowym Sączu odbyła się konwencja Komitetu Wyborczego Wiosna 2024. Wydarzenie poprowadzili Agnieszka Łobodzińska-Obrzut oraz Jacek Łukasik. Podczas wydarzenia zaprezentowano sylwetki kandydatów do Rady Miasta oraz kilkudziesięciostronicowy program wyborczy.

Sylwetki kandydatów zaprezentowano w przyjętej konwencji: począwszy od okręgu 4, zaczynając od miejsca ostatniego do miejsca pierwszego. Imiona i nazwiska kandydatów prezentowaliśmy w naszej publikacji – TUTAJ. W trakcie konwencji każda z osób została przedstawiona szerzej, o czym można posłuchać w tym pliku audio:

– Wracam by przywrócić miastu godność – wybrzmiała puenta spotu, który zaprezentowano wszystkim zgromadzonym. Tuż po zaprezentowanym filmie głos zabrał kandydat na prezydenta – Ryszard Nowak. – Jesteście koniecznością dla miasta – rozpoczął Ryszard Nowak, zwracając się do wszystkich kandydatów do Rady Miasta Nowego Sącza. – Wychodząc na ring wychodzi się po to, aby wygrać. Mój udział w tych wyborach ma taki właśnie cel – dodał. Poznaliśmy również program wyborczy. Każdy, kto chciałby się zapoznać z propozycjami Ryszarda Nowaka może to uczynić dzięki lekturze (zdjęcia programu w poniższej galerii). W programie znalazły się m.in. takie propozycje działań jak: budowanie społeczeństwa obywatelskiego, angażowanie mieszkańców w podejmowaniu decyzji, dbanie o potrzeby i prawa różnych grup społecznych, wzmacnianie więzi lokalnych i regionalnych, modernizacja i rozbudowa instytucji kulturalnych i oświatowych, promowanie lokalnych artystów i twórców, organizacja imprez i festiwali, współpraca z uczelniami i naukowcami, Zielone Miasto dla wszystkich, zwiększenie terenów zielonych, poprawa jakości powietrza, rozwój transportu publicznego, wspieranie ekologicznych inicjatyw społecznych.

Czytaj także: Nowy Sącz. „Kobieta widzi rzeczy, których mężczyźni nie są w stanie zauważyć” [FILM]

Fot. Adrian Maraś

Reklama