Koral kręci lody z młodymi Youtuberami – razem stworzyli sorbetową Ekipę

Koral kręci lody z młodymi Youtuberami – razem stworzyli sorbetową Ekipę

Koral, polski producent lodów, szykuje na ten sezon nowości skierowane do dzieci i młodzieży. W ofercie sądeckiej marki pojawią się m.in. lody stworzone wspólnie z najpopularniejszymi w Polsce Youtuber’ami, nowości nawiązujące do znanych kreskówek, a także nowe odsłony bestsellerowych linii, w tym lodów familijnych, których popularność wzrosła wraz z nadejściem pandemii.

Branża lodowa mimo początkowych bardzo negatywnych prognoz zakończyła rok ze wzrostem w ujęciu wartościowym i obecnie wynosi ponad 2,5 miliarda zł1. Przyczyn tego wyniku jest kilka – jednym z nich jest ciekawy trend coraz większego zainteresowania lodami z segmentu premium, zwiększonego popytu na lody familijne, a także większe jednorazowe zakupy „na zapas”, zwłaszcza w pierwszej fali pandemii. Koral, mimo aktualnych okoliczności, z optymizmem wkracza w bieżący sezon pokazując swoje nowości.

Nowości dla dzieci i młodzieży

W 2021 roku marka Koral mocno stawia na młodych – a młodzież wie, że Internetem rządzi „Ekipa”. To cykl materiałów wideo na platformie YouTube, które nieustannie biją kolejne rekordy popularności, mają miliony subskrypcji i wyświetleń. „Ekipa” z sukcesem sprzedaje swoją oryginalną kolekcję odzieży i gadżetów, a teraz wspólnie z marką Koral stworzyła wystrzałowe lody sorbetowe „Ekipa” w polewie o smaku gumy balonowej ze strzelającym cukrem. Nowość będzie szeroko promowana przez Friz’a i członków „Ekipy” we wszystkich kanałach social media.

Rozszerzona zostanie także oferta produktów licencyjnych o nowości dla najmłodszych. To lody sygnowane wizerunkami bohaterów najchętniej oglądanych obecnie kreskówek – Psi Patrol (na patyku) i SpongeBob (w poręcznym kubeczku). Kolejna nowość, która spełni oczekiwania i młodszych i starszych lodolubnych to orzeźwiające LemonAid, czyli lody sorbetowe o smaku kwaśnej lemoniady w polewie o smaku gumy balonowej.

Zaczynamy zupełnie nowy sezon, na który na przekór wciąż panującym okolicznościom pandemii, patrzymy pozytywnie. Mocno skupiamy się na oczekiwaniach dzieci i młodzieży, tworząc dla nich atrakcyjne i pyszne propozycje produktowe. Wiemy, że lody są nieodłącznie związane ze wspomnieniami z dzieciństwa – dlatego chcemy kształtować kolejne wyjątkowe wspomnienia naszych najmłodszych konsumentów i przywracać dzieciństwo tym nieco starszym. Oczywiście w naszym portfolio nie zabraknie udoskonalonych, znanych i lubianych linii lodów, do których od lat niezmiennie wracają Polacy – mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu PPL Koral.

Wzrost sprzedaży lodów familijnych

Pandemia pokazała, że Polacy nie zrezygnowali z lodów, ale zmienili nieco strukturę ich zakupów – zwłaszcza w okresie lockdown’u. Kupowali dużo większe ilości lodów na jednym paragonie, a także zasadniczo zwiększyli zainteresowanie nabyciem lodów familijnych, których smakiem można cieszyć się w domowym zaciszu. W sklepach małoformatowych wartość sprzedaży lodów familijnych zanotowała wzrost o 13%2.

W tej kategorii marka Koral zaprezentowała dwa nowe smaki bestsellerowej linii Kolorowe Lato w opakowaniu o poj. 1L – m.in. lody o smaku miętowym z czekoladą oraz w linii 4 Maxi Smaki – o pojemności 1,5 litra: wanilia, karmel, lody o smaku wafelków oraz czekolady. Niezwykłą metamorfozę przeszły również lody Tartufo, które teraz można znaleźć właśnie w wersji Family. Nowe, oryginalne kompozycje smakowe zostały zaprezentowane również w portfolio drugiej marki – z segmentu high premium – Bracia Koral. Linia lodów jak dawniej o pojemności 900ml wzbogaciła się o dwie zupełne nowość – lody śmietankowo-jagodowe z ciasteczkami i jagodami, a także specjalnie dla kawowych smakoszy lody Cappuccino.

Sezon 2021 to także nowe odsłony kultowych linii lodów Koral. Linia lodów Top Milker zaprezentuje się w zupełnie nowych retro opakowaniach przywodzących na myśl wakacje nad Bałtykiem. Koral zaprezentował również nowe smaki bestsellerowej linii lodów Grand oraz Grand Gold na patyku – nowości to lody czekoladowe i waniliowe w czekoladzie, lody jagodowe w białej czekoladzie z kawałkami malin, czy lody czekoladowe z sosem słony karmel w chrupiącej czekoladzie. Do portfolio dołączy również nowy smak linii Oskar – kolorowe lody karmelowe w czekoladzie, a linia lodów Solo powiększy ciekawy smak – czarny sorbet cytrynowy.

***

Informacje o firmie:

Firma Koral to polska, prywatna firma rodzinna oraz jednocześnie największy producent lodów w Polsce i jeden z największych w Europie – właściciel marek Koral i Bracia Koral – Lody Jak Dawniej. Na rynku istnieje już od 1979 roku, czyli przeszło 40 lat. Główną siedzibą firmy jest Nowy Sącz, zakłady produkcyjne zlokalizowane są w Rzeszowie oraz w Limanowej.

Prócz działań stricte biznesowych firma Koral od lat szeroko angażuje się w liczne inicjatywy oraz akcje społeczne, kulturalne, sportowe oraz charytatywne – w szczególności w Małopolsce oraz na Podkarpaciu. Właściciele firmy m.in. już dwukrotnie zakupili dwa najnowocześniejsze ambulanse medyczne dla sądeckiego pogotowia ratunkowego. Na wieść o wybuchu epidemii koronawirusa w naszym kraju firma Koral bez wahania przekazała ponad 800 tysięcy złotych placówkom medycznym w Małopolsce i na Podkarpaciu, jak również zakupiła specjalistyczne maski ochronne dla ratowników medycznych.

Bracia Koral to marka premium obecna na polskim rynku od 2014 roku, stworzona z okazji Jubileuszu 35-lecia firmy PPL Koral. Kompozycje smakowe dostępne są w dwóch liniach produktowych: Lody Jak Dawniej oraz powstałej w 2018 r. Smaki Dzieciństwa, w oryginalnych słoiczkach wielokrotnego użytku.

1 Dane AC Nielsen Total Polska 2020

2 Dane CMR Sklepy małoformatowe do 300m2

Źródło: first aid communication

Share on twitter
Share on facebook
INNE POSTY
Play Video about przygotowania Ewy Novel do finału Szansy na sukces

Nowy rozdział w życiu Ewy Novel 

Play Video about Jubiler Sezam Nowy Sącz

Jubiler Sezam – majówka rabatów

Temat dnia

BIZNES MISJA

Najczęściej wyświetlane

Reklama

Zapisz się na Newsletter

i otrzymuj na bieżąco informacje o najnowszych wydarzeniach

Zapisując się na newsletter oświadczam, że zapoznałem się z informacją nt. przetwarzania danych znajdującą się w oraz , dostępnymi na stronie internetowej.