Lody Koral z nowościami i Maćkiem Musiałem

Lody Koral z nowościami i Maćkiem Musiałem

Producent lodów z Nowego Sącza, PPL Koral, zaskakuje licznymi nowościami w rozpoczętym niedawno lodowym sezonie. Odświeżona strona internetowa, przebojowe nowości produktowe i powrót do współpracy z gwiazdami – to główne zmiany, jakie przygotowała marka na 2017 rok.

Twarzą marki będzie popularny aktor młodego pokolenia Maciej Musiał, znany m.in. z serialu „Rodzinka.pl”.

Ambasadorami kampanii reklamowych PPL Koral byli do tej pory m.in: Katarzyna Figura, Maryla Rodowicz, Doda, Natasza Urbańska, Joanna Krupa, Katarzyna Zielińska, czy Joanna Koroniewska. W ostatnich latach w naszych reklamach nie było celebrytów, ale uśmiechnięta, pełna energii i luzu młodzież. Wybór Maćka Musiała to naturalna konsekwencją naszych wieloletnich doświadczeń – doskonale wpisuje się w strategię marketingową marki Koral – mówi Piotr Gąsiorowski, Dyrektor Marketingu PPL Koral. Premiera spotu reklamowego z udziałem aktora, jak i Wielka Loteria Lodów Koral „Koraliada”, którą promować będzie Musiał, zaplanowana jest na kwiecień.

Oprócz nowej gwiazdy, PPL Koral wzbogaca swoją dotychczasową ofertę o nowości produktowe. W ofercie lodów impulsowych znalazły się: lody na patyku „Roll ice” o smaku śmietankowym w truskawkowej polewie sorbetowej, lody w tubce „Squeezy Freezy” o smaku arbuza, a także nowy ekskluzywny „Grand Gold Cherry” – śmietankowy z galaretką wiśniową, w belgijskiej czekoladzie deserowej. Odrębną grupę produktów, będących odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku, stanowią lody bez laktozy „Freely” śmietankowo-czekoladowe oraz lody „Oshee Vitamin” – śmietankowe z naturalną wanilią, dodatkową zawartością białka i witamin D3 + K2.

Więcej nowości, cennik oraz katalog produktowy marki Koral można znaleźć na odświeżonej stronie internetowej www.koral.com.pl

źróło: Materiały prasowe; http://koral.com.pl

Reklama