Firma Wiśniowski została oficjalnym partnerem drużyny FC Girondins de Bordeaux

W tym klubie trenował m.in. Grzegorz Krychowiak, a obecnie gra Igor Lewczuk, do niedawna zawodnik Legii Warszawa. Wczoraj (środa, 6 grudnia) prezes firmy WIŚNIOWSKI - Andrzej i prezes klubu FC Girondins de Bordeaux  podpisali umowę partnerską. Tym samym firma WIŚNIOWSKI stała się oficjalnym partnerem francuskiego klubu piłkarskiego FC Girondins de Bordeaux. Umowa ta będzie ona obowiązywała do końca sezonu 2018/2019, czyli do czerwca 2019.

Kontrakt to efekt wsparcia rozwoju sieci dystrybucji na rynku francuskim i krok do popularyzacji marki w tym regionie Europy.

Logotyp polskiego producenta widoczny będzie między innymi na lewym rękawie na koszulkach zawodników, na bandach podczas meczów na stadionie MATMUT Atlantique. a także w klubowych obiektach treningowych Le Haillan. Dzięki statusowi oficjalnego partnera klubu sądecka firma zyskała wyłączność branżową wśród sponsorów francuskiego klubu. Do jej dyspozycji są również obiekty klubowe oraz piłkarze.

- Współpraca z tak znaną drużyną to dla naszej marki ogromny zaszczyt i obiecujący projekt biznesowy. Od kilku lat jako marka komunikujemy się z rynkiem za pomocą projektów sportowych. Po polskich przyszedł czas na europejskie realizacje. To pierwsza z nich. Dla nas to ważny krok na drodze do pozycjonowania marki na wymagającym rynku francuskim. Girondin de Bordeaux to marka sama w sobie, klub od lat ma bardzo wysoką pozycję i cieszy się ogromnym szacunkiem. To synonim fair play i wysokiej jakości. To wartości wpisane również w filozofię naszej marki - mówi Katarzyna Świderska, dyrektor marketingu firmy WIŚNIOWSKI.

- Klub ma konotacje polskie, to tu trenował Grzegorz Krychowiak, w obecnym pierwszym składzie gra Igor Lewczuk, do niedawna zawodnik Legii Warszawa – dodaje.

Dlaczego Girondins de Bordeaux?

To nie pierwsza współpraca polskiego producenta z francuskimi markami. Firma od lat kooperuje z
dostawcami komponentów i automatyki działającymi we Francji. W roku 2016 rozpoczęła unikatowy w branży projekt co-brandingowy z producentem automatyki domowej Somfy. Jego efektem stał się ultranowoczesny napęd METRO, a w tym roku także system inteligentnej technologii smartCONNECTED. Współpraca z francuskim klubem piłkarskim z pewnością przyniesie równie spektakularne efekty. Girondins de Bordeaux to jeden z najbardziej znanych piłkarskich klubów francuskich. Założony w 1881 roku od 1945 roku z sukcesami startuje w rozgrywkach Ligue 1. Klub sześciokrotnie sięgał po mistrzostwo Francji i dziewięciokrotnie po wicemistrzostwo tego kraju.

Fot. Wiśniowski.

Czytaj też:

Nowy Sącz: młodych z Sandecji będzie sponsorował Wiśniowski

Wypowiedz się w tej sprawie