FAKRO będzie oficjalnym partnerem piłkarskiej Reprezentacji Polski do 2020

FAKRO będzie oficjalnym partnerem piłkarskiej Reprezentacji Polski do 2020

Przedstawiciele sądeckiej firmy FAKRO i Polskiego Związku Piłki Nożnej przedłużyli umowę sponsorską. Zgodnie z jej zapisami FAKRO będzie oficjalnym partnerem Reprezentacji Polski do 31 lipca 2020. 

– Współpraca z PZPN oraz sponsorowanie reprezentacji Polski daje wiele możliwości, szczególnie firmom, których strategią jest rozwój produktów na rynku międzynarodowym. Z firmą Fakro współpracujemy już bardzo długo, bo od 2004 roku. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek na świecie, lider na światowym rynku okien dachowych, nadal będzie wspierać drużynę narodową, a także reprezentację Polski do lat 21 – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.

– Sponsorowanie drużyny narodowej sprzyja kojarzeniu marki Fakro z wolą zwycięstwa, rywalizacją, dynamiką i zdrowiem. Wybieramy prestiżowe działania rangi międzynarodowej, które są odpowiednie do międzynarodowych działań eksportowych. Nasi piłkarze nie zawsze święcili triumfy, jednak jesteśmy z nimi bez względu na odnoszone sukcesy –komentuje Janusz Komurkiewicz, członek zarządu ds. marketingu Fakro.

Współpraca sądeckiego producenta okien i piłkarskiego świata widoczna jest po obu stronach: twarzą kampanii marketingowej „Żyj z wizją” realizowanej przez Fakro jest trener Adam Nawałka. Reklama firmy pojawi się również podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce, a jej logo – na tablicach sponsorskich w czasie konferencji prasowych, na stronie internetowej PZPN, na zaproszeniach, biletach oraz programach meczowych.

Popisanie umowy było końcowym akcentem konferencji „FAKRO, PZPN – wspólna droga do sukcesu”. Specjalnymi gośćmi konferencji byli Andrzej Iwan – najmłodszy uczestnik Mistrzostw Świata w Argentynie, komentator Polsat Sport oraz Patryk Olejniczak – partner i były pracownik Fakro, który kilka dni temu zakończył samotną, charytatywną podróż motocyklem, której celem było wsparcie dzieci z Zespołem Downa oraz ich rodzin.

 

Targi Edukacja, Kariera, Przyszłość

REPERTUAR KINA SOKÓŁ

Reklama